Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zwycięstwo nad Evertonem

29 października 2009, 12:08, Marcin Nowak
Po wpadce ze Stoke City nasza drużyna pewnie pokonała Everton 2:0 w IV rundzie Carling Cup. Bramki dla Kogutów strzelili Tom Huddlestone (31 min) i Robbie Keane (57).

W porównaniu z ostatnim spotkaniem ligowym Harry Redknapp wprowadził od pierwszej minuty aż pięciu nowych zawodników na boisko. Hutton, Bale, Bentley, Pavlyuchenko i Dawson zastąpili Corlukę, Woodgate'a, Lennona, Kranjcara i Croucha.

W 31 minucie dośrodkowanie jednego ze wspomnianych zmienników - Davida Bentleya na bramkę zamienił Big Tom. Młody Anglik huknął z woleja i można się było cieszyć z prowadzenia Tottenhamu w tym meczu.

W 56 minucie sędzia za faul Distina na Keanie podyktował rzut karny. Do piłki podszedł sam poszkodowany, ale strzał Irlandczyka obronił Howard. Dobitkę Bale'a zablokowali obrońcy Evertonu, ale futbolówka znalazła ponownie drogę do Keane'a. Tym razem nie zmarnował on już swojej szansy.

Tottenham - Everton 2:0 (1:0)

Bramki: Huddlestone (31), Keane (57)

Spurs: Gomes; Hutton, Bassong, Dawson, Assou-Ekotto; Bentley, Palacios, Huddlestone, Bale; Keane, Pavlyuchenko. Na ławce: Cudicini, Naughton, Corluka, Dervite, Parrett, Jenas, Kane.

Everton: Howard; Neill, Distin, Heitinga, Hibbert; Gosling, Rodwell, Cahill, Fellaini; Yakubu, Saha (Jo, 46).
Źródło: główna

37 komentarzy ODŚWIEŻ

tuczi
31 października 2009, 18:47
Liczba komentarzy: 2242
I w tym względzie zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości Barometr ;)
0
Barometr
31 października 2009, 00:48
Liczba komentarzy: 5046
Nie ma takiej pewności tuczi - przyznaję. Martwię się, że KJH dużo stracił, tak jak stracił Pav. Siedzenie na ławie nikomu dobrze nie robi. Z naszym Romkiem to zaczyna wyglądać coraz gorzej, bo jak powiedział jego agent - pojawiają się problemy psychiczne, a nie wydolnościowe. Oznacza to jedno - depresję, a tego nie życzę nikomu
0
tuczi
30 października 2009, 18:13
Liczba komentarzy: 2242
Barometr, ale jeśli mamy być uczciwi to w takim razie gdzie jest pewność, że on wciaż coś zagra po straconych miesiącach/latach ? I dalej... Mam pretensje do Pava ponieważ kiedy wychodzi na boisko nie pokazuje nic, absolutnie nic. I to samo tyczy się KJH. On również nie pokazuje nic, ale to nic. Dlaczego mamy trzymać się jego przeszłości ? To żaden wyznacznik stanu teraźniejszego. Równie dobrze moglibyśmy wziąć Adriano, Vieriego i Ronaldo... Przecież oni swego czasu też strzelali. Ja chciałbym widzieć u nas gracza, który jest pewniakiem do gry, a nie kolejnym.... Romanem :P
0
Marcin
30 października 2009, 18:10
Liczba komentarzy: 1784
Nie, to, że KJH nie gra to jest jego wina. Leoanrdo na niego nie stawia bo Pato jest lepszy/w lepszej formie. Zresztą Milan gra tak, że potrzebują w ataku kogoś kto sam pociągnie grę. Tu Pato ma nieporównywalnie większe możliwości. Jednak to co napisałem, nie oznacza, że Klaas jest słabym napastnikiem. Ale nie mam zamiaru się o to wykłócać po raz kolejny.
0
varba
30 października 2009, 16:13
Liczba komentarzy: 4468
Barometr to po co on się tam pchał mógł poszukać sobie klubu który zagwarantuję mu wyjściową jedenastkę, jednak poszedł do Milanu to już drugi gigant w którym sobie nie radzi, może czas zrobic krok w tył. Ja chętnie bym go przygarnął, może akurat by się wstrzelił, ale wolałbym kogoś bardziej technicznego, już wolałbym Suareza.
0
Cerbin
29 października 2009, 22:37
Liczba komentarzy: 469
Barometr, nic dodać, nic ująć. Dziękuję za wyręczenie w odpowiedzi.
0
Barometr
29 października 2009, 22:01
Liczba komentarzy: 5046
tuczi, ale bądźmy uczciwi - KJH nie ma pierwszego miejsca w składzie Milanu. Od początku Leonardo stawia na duet Pato-Inzaghi i Holender znów gra ogony. Tyle, że tu cała drużyna gra słabo, więc ciężko mu coś w końcówkach zmienić. Ale to, że KJH nie gra to już głupota trenera, a nie wina napastnika. To tak jakbyśmy mieli pretensje do Pava, że nie strzela, a jak dotąd rozegrał może z godzinę na boisku w lidze. Umiejętności KJH nie ma jednak co kwestionować - to zawodnik wybitny. Podobnie np. Gonzalo Higuain, ale też Pellegrini po kretyńsku stawia na Raula-Benzemę.
0
tuczi
29 października 2009, 19:34
Liczba komentarzy: 2242
Cerbin - napisałeś już nam swoją "historię" jego występów w Realu (ja mam swoją wizję na ten temat), napisz nam więc proszę jak pięknie potrafisz przytoczyć nam jego fantastyczne, pełne polotu, fantazji i gradu bramek "występy" w Milanie... Czekam z niecierpliwośćią... Jeśli chodzi Ci o "goal ratio" to spójrz na Benciora. Nie jest lepsze w tej chwili ? I chyba z lepszymi przeciwnikami. Jak ja lubię takich miłośników miernoty. Pozdrawiam
0
Cerbin
29 października 2009, 15:32
Liczba komentarzy: 469
Co do pier****** to faktycznie nietakt z mojej strony, za co przepraszam. Jednak jeśli chodzi o Ronaldo to inaczej się go nazwać nie da;)
0
Marcin
29 października 2009, 11:17
Liczba komentarzy: 1784
Ale bez pedałowania i pierdolenia, proszę. A co do KJH i jego odejścia z Milanu to podobno jest pomysł zeby go wymienić na Mutu. Tzn. Mutu do Milanu a Fiora dostaje Klaasa plus pięć baniek. Ale ostatnio też słyszałem, że Benitez oferuje Ajaksowi 5 milionów plus Babela za Suareza. Więc może po prostu jakiś dziennikarz skorzystał z szablonu...
0
Cerbin
29 października 2009, 10:23
Liczba komentarzy: 469
W 20 meczach (większość z ławy) strzelił 8 bramek. To klasyczna 9. On nie ma dryblować i zachwycać rajdami z piłką tylko strzelać gole z podań kolegów. Jeśli go sprowadzili po to, żeby grał w stylu tego pedała Ronaldo to faktycznie się nie sprawdził...
0
Cerbin
29 października 2009, 10:19
Liczba komentarzy: 469
W 20 meczach (większość z ławy) strzelił 8 bramek. To klasyczna 9. On nie ma dryblować i zachwycać rajdami z piłką tylko strzelać gole z podań kolegów. Jeśli go sprowadzili po to, żeby grał w stylu tego pedała Ronaldo to faktycznie się nie sprawdził...
0
varba
29 października 2009, 07:35
Liczba komentarzy: 4468
Huntelaar się sprawdził w Realu, ale ty jesteś żartowniś, to jak Robbie Keane strzeli jeszcze strzeli z 3 bramki przeciwko Wolves, Hull lub innym z dołu tabeli to będzie można powiedzieć że miał zajebisty sezon, Bent też miał dobrą średnią goli na mecz! Przecież warunki kontraktu były ustalone z Arshavinem, to Zenit potem podniósł cenę, my dawaliśmy 16 baniek to było za mało chcieli powyżej 20, a od Arsenalu zaakceptowali 15
0
Cerbin
29 października 2009, 00:23
Liczba komentarzy: 469
adipertre....ale bzdury pierdolisz. Hunter się w realu sprawdzał. Miał świetną średnią goli na mecz. Sprzedali go, bo jest za mało medialny. A z naszej czwórki klasą dorównuje mu tylko JD.
0
konradthfc
29 października 2009, 00:15
Liczba komentarzy: 524
Nie ma co Krzychu porównywać Szewczenki do Rebrova....nie te czasy nie ta liga....Daliśmy dupy jeśli chodzi o Arshavina .... jemu chodziło o kasę spurs3....nie o to gdzie będzie grał....tak samo było z Berbą....nie czarujmy się....
0
halabala
28 października 2009, 22:54
Liczba komentarzy: 1310
Kiedyś zamiast Szewczenki mieliśmy Rebrowa, teraz zamiast Arszawina - Pawliuczenke...
0
adipetre
28 października 2009, 22:37
Liczba komentarzy: 1263
ale po co nam huntelaar?? przciez to przecietny pilkarz, umiejetnosciami nie przewyzsza zadnego z naszej czworki, kolejny krol strzelcow ligi holenderskiej ktory nei potrafi sobie poradzic w lidze silniejszej, uwazam ze jesli mielibysmy wzmocnic formacje ataku, to o zawodnika, ktory potrafi zrobic roznice, marzy mi sie ktos z trojki: suarez, zarate lub hulk
0
adipetre
28 października 2009, 22:37
Liczba komentarzy: 1263
ale po co nam huntelaar?? przciez to przecietny pilkarz, umiejetnosciami nie przewyzsza zadnego z naszej czworki, kolejny krol strzelcow ligi holenderskiej ktory nei potrafi sobie poradzic w lidze silniejszej, uwazam ze jesli mielibysmy wzmocnic formacje ataku, to o zawodnika, ktory potrafi zrobic roznice, marzy mi sie ktos z trojki: suarez, zarate lub hulk
0
radeon
28 października 2009, 21:42
Liczba komentarzy: 589
jakbysmy grali takim skladem ze stoke to bysmy nie przegrali...
0
spurs3
28 października 2009, 21:08
Liczba komentarzy: 632
Mysle ze nie te 2 mln byly najwazniejsze u arszawina, on po prostu nie palil sie na Lane, czekal na lepsze propozycje. Coz , nam trafil sie ten bardziej leniwy ruski....
0
1  2    >

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2024/2025?
1 50%
2-3 0%
4-6 0%
7-10 0%
11-20 50%
2 oddane głosy
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 46 Zarejestrowanych użytkowników: 5254 Ostatnio zarejestrowany: trafostacja

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się