Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

"Kontrolowaliśmy mecz"

5 kwietnia 2009, 11:42, Tomasz Wasak
Harry Redknapp w kilku słowach opisał swoje odczucia związane ze stratą trzech punktów na Ewood Park. Manager Tottenhamu "nie mógł uwierzyć w to, co widział".

W 30 minucie Robbie Keane celnym strzałem z rzutu karnego wyprowadził nas na prowadzenie. Przez dłuższy okres czasu to właśnie "Koguty" kontrolowały przebieg gry. Blackburn ograniczało się do zagrożeń związanych ze wznowieniem gry rzutem autowym.

Całe zło dnia wczorajszego rozpoczęło się na 12 minut przed końcowym gwizdkiem sędziego. Za drugą żółtą kartkę boisko opuścić musia Wilsonł Palacios, a zdezorientowany Tottenham przestał grać w piłkę. Sytuację wykorzystała drużyna gospodarzy, która po trafieniach McCarthy'ego i Ooijera ostatecznie wygrała 2:1.

"Nie wyobrażałem sobie, że oni dziś strzelą".- powiedział Harry.- "Prowadziliśmy 1:0 i inicjatywa była po naszej stronie. Nigdy nie czułem się tak komfortowo".

"Kontrolowaliśmy przebieg gry i tylko kwestią czasu była druga bramka, dzięki której z pewnością pokonalibyśmy Blackburn".

"Nawet gdy sędzia wysłał Palaciosa na trybuny powinniśmy utrzymać korzystny wynik do końca. Jednak straciliśmy pomocnika, który był prawdopodobnie naszym najlepszym zawodnikiem dzisiejszego dnia, a to nie jest sprzyjająca okoliczność".

"To dało im przewagę, i kiedy grali przeciwko 10 zawodnikom, wkopywali piłkę w nasze pole, gdzie pojedynki główkowe wygrywać miał Samba. Mieli nadzieję, że taka gra może przynieść korzyść".

"Mieliśmy swoje okazje, ale po prostu nie mogliśmy po raz drugi trafić do siatki".
Źródło: www.tottenhamhotspur.com

43 komentarzy ODŚWIEŻ

MARCUS
10 kwietnia 2009, 18:52
Liczba komentarzy: 2060
Ja jeszcze przeżyję tego Kaczora, ale Ginola kiedyś strasznie ich zje... (z tego co pamiętam jak obrzucali Wałęse), więc może boleć 8-)
0
varba
10 kwietnia 2009, 04:20
Liczba komentarzy: 4468
Dobre ;-) ostatnio jakoś podchodzi mi żart polityczny :-)
0
varba
10 kwietnia 2009, 00:15
Liczba komentarzy: 4468
no wiesz jak bracia Kaczyńscy z naszym premierem :P powinieneś być zaszczycony ;)
0
varba
10 kwietnia 2009, 00:00
Liczba komentarzy: 4468
no wiem że zagrałem trochę nie fair ale zawsze jak dyskutuję z jednym drugi daje mi "a lot of shit" trochę nie fair dwóch na jednego
0
tuczi
9 kwietnia 2009, 22:03
Liczba komentarzy: 2242
Naturalnie z Ginolą, a nie Gonolą :-)
0
tuczi
9 kwietnia 2009, 21:56
Liczba komentarzy: 2242
Ja też nie bedę się w to mieszał. Zupełnie bez sensu gadka... Ja również z Marcusem i Gonolą "zgadzam się" w pewnych kwestiach notorycznie ;-) :P ;P i wcale nie ubliżamy sobie, prawda ? Co do nazwiska bossa to masz rację Paweł. To nie zawsze pomaga. Myślę, że bardziej rozmowa oko w oko i przedstawienie jakiegoś konkretnego planu do zrealizowania. Ale to chyba też nie do końca... Może to chodzi o ładny uśmiech hehehe
0
Yido
9 kwietnia 2009, 18:21
Liczba komentarzy: 247
ja się nie będę mieszał w tą utarczkę tutaj, powiem tylko jeszcze tyle, że naszła mnie taka refleksja, ze istnieje przekonanie, że Redknapp nie ma nazwiska i nie przyciągnie dobrych piłkarzy do nas. A tak sobie sięgam pamięcią wstecz, to chyba latem gdy był u nas Ramos jeszcze to nigdy tylu piłkarzy nam nie odmówiło przyjścia do nas. Owszem namówili Modricia, ale częsciej w prasie słychać było narzekania Comolliego i reszty że a "Makoun na olał", "Fred nas olał" itd itd ... No to jak to w końcu jest ;)? Niby taki Jol bez nazwiska a przyszedł do nas taki Davids, Berbatov, Zokora ... czyli jak to jest z tymi regułami ;)? Chyba jednak nazwisko menedżera nie zawsze działa jak magnes, owszem może pomóc, ale jak widać nie musi..
0
MARCUS
9 kwietnia 2009, 13:59
Liczba komentarzy: 2060
brak słów na takie komentarze! Będę się zgadzał z Ginolą tyle razy ile uznam, że ma rację! Pokazałeś klasę! Gratulacje!
0
aapa
9 kwietnia 2009, 12:45
Liczba komentarzy: 2742
ej verba, to było poniżej pasa. maja prawo mieć podobne zdanie. Czy się zgadzają za każdym razem to bym dyskutował.Akurat w kwestii Harrego mają podobnie, ale mozna znaleźć dziesiatki sytuacji kiedy ktoś zzgadza się z Tobą. Czy od razu jest wtedy przydupasem?
0
varba
9 kwietnia 2009, 12:20
Liczba komentarzy: 4468
Już nie ważne kto ma rację, bo jedna rzecz mnie bardziej nurtuję jak dwóch dorosłych facetów może mieć takie samo zdanie na każdy temat, mam na myśli Ginola+ Marcus, za każdym razem jeden zgadza się z drugim, jak można zgadzać się we wszystkim jedyne wytłumaczenie to któryś z nich musi być tzw. przytakiwaczem żeby nie powiedzieć brzydko przydupasem, ale tak bywa nie którzy nie potrafią w pojedynkę
0
aapa
8 kwietnia 2009, 09:12
Liczba komentarzy: 2742
verba, wydaje mi się, że robisz jeszcze jeden błąd. Dlaczego Chelsea, Aresenal czy MU mają miec mniej pieniędzy? Co by nie mówić Romek zbudował niezłą markę i ewentualnego chętnego żeby się dołożyćpewnie znajdzie. MU to za duża firma, nie AIG to TATA, ktoś się zawsze znajdzie (to tylko reklama na koszulkach, max5 mln na sezon), a sąsiedzi zza miedzy też już mieli padać kilka razy i trwają. Dlaczego u licha jak im gorzej to nam ma być lepiej. Rozumiem lojalność i to, że pewne rzeczy mówić wypada, ale Wenger i reszta bandy to są wielcy trenerzy. Wymagać od nich dodatkowych argumentów to trzeba też wymagać od Billa Nicholsona, jakby nie było legendy na WHL. Tymczasem robię tygodniową przerwę świąteczną, a po niej szykuję coś ekstra, prawdziwą bombę :). Nie no, mam nadzieję, że będzie fajne.
0
Barometr
7 kwietnia 2009, 21:46
Liczba komentarzy: 5046
dlatego zastanawia mnie gdzie chcemy dojść kupując Bentów Bentleyów i interesujać się Jonesami itp ... Chcemy Top 4 a wizję mamy chyba gorszą nawet od Newcastle, bo ci to chociaż wydają na beztalencia mniejsze kwoty ... Z jednej strony nazwisko Redknappa wcale nie wróży lepiej, ale mimo wszystko mam nadzieję, że nie jest aż tak źle i parę nazwisk przyciągnie. Chociaz jak słucham Jones, Carew ... eh ...
0
MARCUS
7 kwietnia 2009, 20:25
Liczba komentarzy: 2060
Ps. SAF może być selekcjonerem reprezentacji, w małej mierze taktykiem, jednak na peno NIE TRENEREM.
0
MARCUS
7 kwietnia 2009, 20:23
Liczba komentarzy: 2060
Przykro mi Varba, że nie kumasz dosyć podstawowych kwestii, zwykłych mechanizmów, czy... nie wiem jak to prościej wytłumaczyć - to jest riposta na twoje "ogólniki", bo to właśnie ogólniki nie są. Powiem prościej: kupując Benta i płacąc mu 50 tys, plączesz się w środku/dole tabeli więc jest to strata/koszt, nabywając Henryka grasz w LM i dostajesz masę kapuchy, więc ci się to opłaca, wtedy te 120 to jest inwestycja, nie tylko jeżeli chodzi o pieniądze, bo garną się inni do grania z tobą, a ty masz argument, że nie musisz koniecznie płacić najwięcej lub też możesz promować wygrywanie (cały system wyjściówek, zwycięstw, punktów itp). Wtedy kupujesz Eboue, Sagne, Denilsonów, Fabiańskich za grosze, więc suma sumarum zarabiasz. Jeżeli pomnożysz to prze lata to wynik ma charakter logarytmiczny, czyli im jesteś dalej tym bardziej oddalasz się od konkurencji. My mamy Benta oni mieli Henryka. Co najważniejsze dokonał, a w zasadzie dokonuje tego trener X a nie Y lub Z. Można lubić albo nie lubić kogoś lub czegoś, ja nie przepadam za Wengerem, ale nie daje się wyjebać ze stołka ładnych parę lat i to gdzie w Arsenalu, nie ku... West Bromwich, Soton, Portsmouth, tylko w Analu wielkiej firmie, która ma wielkie inwestycje i wybrała bardzo precyzyjną drogę realizacji swoich celów. Co rusz ma ból głowy jak podołać, bo mu odejdzie ten czy tamten, bo nie ma kapuchy ani na gigantyczne wypłaty, ani na wielkie transfery. Skoro uważasz, że to nic nie znaczy i że, "nie namiesza' to wybacz, ale dowody masz na patelni. Wymyśliłeś że SAF się zblaźni jak nie osiągnie półfinału? A kto ty jesteś, taki mega fachowiec, że możesz takie ultimatum stawiać człowiekowi który wygrał LM x 2 , z Abeerden też coś kulnął (fakt to potęga była - rozumiem, że tam miał kasy jak lodu)?? /jajuż o samej Anglii nie wspominam, bo bym mógł się grubo przewalić/ Na jakiej podstawie? On ma coś udowadniać? On już to zrobił wielokrotnie. Mourinho też ma wszystko bo ma mordę, a nie dlatego, że wygrał LM z autorskim dziełem pod tytułem FC Porto! To, że Terry, LAmpard czy Drogba rozwineli się jak cholera przy nim to też przez mordę, a nie przez umiejętności! Wszystko masz jak kawa na ławę wyłożone w poście Ginoli, ja po prostu myslałem, że to jest dosyć oczywiste. Dyskusja, przy zachowaniu pewnych proporcji, jest podobna do tego jak PIS obrzuca gównem co raz to nowe osoby, wyciągając jakieś wybiórcze fakty, każąc coś komuś udowadniać, bronić się etc. Najgorsze jak nazywają to demokracją i wolnością słowa. Może zaczniemy rozmawiać na temat czy czarni to też ludzie, bo ktoś gdzieś twierdzi, że nie? Albo, jak to mówił Borat, czy kobiety powinny być uczone? Może jeszcze czy Papież nie jest agentem mosadu, bo ktoś tak powiedział?
0
varba
7 kwietnia 2009, 19:27
Liczba komentarzy: 4468
A ja sie chyba jednak zgodze z MARCUSEM. Dezawuujac osiagniecia SAF-a, Wengera i Mourinho dojdziemy do paranoi, ze najlepsi trenerzy to ci co prowadza kluby w 5 lidze i ze srednim skladem uda im sie awansowac do 4. Nie jest tez tak, ze mlody talent zawsze wybierze klub topowy, moglbym tu podac jakies pol miliona przykladow, jak chocby 99% transferow Villarrealu czy Sevilli. Czy naszego Modricia. Tyle ze jego pociagala wspolpraca z Ramosem, chyba przyznasz varba jednak ze nazwisko Redknappa nie jest tak atrakcyjne dla zawodnikow topowych lub do takiego miana aspirujacych (i nie ma na to zadnego wplywu moje uprzedzenie do naszego Pijaczka). Sa tez "talenty" jak Bale czy Taarabt, ktorymi niby kluby topowe sie interesowaly, ale jakos tak nie do konca chcialy. Tak czy inaczej, poki co nie mamy im wiele do zaoferowania. A co do odchodzenia do mocniejszych - jakos Villa zatrzymala Barry'ego, a Liverpool kilka lat temu Gerrarda. Nie wspominajac o tonacej w dlugach Valencii, z ktorej od kilku dobrych lat "odchodza" Villa, Silva czy Albiol...
0
varba
7 kwietnia 2009, 17:02
Liczba komentarzy: 4468
Szkoda że ty nie odróżniasz i sypiesz nadal te ogólniki z których nic nie wynika tak żeby nie było się do czego przyczepić, skrytykować wszystko i wszystkich, i nic od siebie typowa twoja wypowiedz. Ktoś wyliczył i ile wyszło. Ale ile więcej, a co mniej ma wychodzić, co wy z wioski smurfów jesteście, chcemy grać w top 4 i wydawać mało, to wytłumacz mi jakim cudem, skoro top4 wydaje mnóstwo kasy na zarobki piłkarzy. Też wolałbym Henry zamiast Bent ale co z tego jak i tak nie zabawił by długo bo on zarabia 120 tysiaków na tydzień a Bent nawet nie połowę, Cesc też wkrótce odejdzie z Arsenalu jak nie zaproponuje mu kontraktu powyżej 100 tysięcy. Dobry młody piłkarz zawsze wybierze top4 nawet jak będziemy nim zainteresowani. Tak żałosnej krytyki też dawno nie było.
0
MARCUS
7 kwietnia 2009, 11:55
Liczba komentarzy: 2060
ktoś już robił bilans i wychodziło, ze więcej wydajemy niż sprzedajemy. Szkoda, ze nie odróżniasz wydatków od inwestycji, ale... Analowi za polityke klubu nalezą się tylko brawa. Postawmy nowy stadion i grajmy jednocześnie w LM do tego cały czas w czubie ligi to będziemy się mogli mądrzyć, bo na razie jesteśmy tylko w ciemnej dupie, jezeli chodzi o te kwestie. Sztuką to jest kupic Henryka za kilkanaście a nie Benta. Sztuką to jest dostrzec, pozyskać, wyszkolić i wprowadzić Cesca a nie wyjbe... na odrzuty w stylu Bentley. jak czytam te wasze bzdury to wydaje mi się, że Rachwał nie gra w Milanie, nie dlatego, że się nie nadaje tylko dlatego, że go nie kupili. A Bobo Baniak nie prowadzi na raz ManU , Interu oraz reprezentacji Brazyli, tylko dlatego, ze do niego nie zadzwonili. Kurw... tak żałosnego wątku na Spursmanii to nie było już dawno.
0
varba
7 kwietnia 2009, 08:12
Liczba komentarzy: 4468
A co do wydawania przez nas kasy to nie rozwalajcie mnie, najpierw zróbcie bilans za ile sprzedaliśmy i za ile kupiliśmy wtedy zobaczymy ile zainwestowaliśmy w piłkarzy, potem zobaczcie ile zarabiają piłkarze w Man Und, Chelsea i Liverpool a ile nasi piłkarze. Mierzymy w Top 4 ale cały czas się rozdrabniamy i szukamy cudotwórców, drużyny z top4 wydają tyle kasy nie bez powodu, jak chce się mieć najlepszą drużynę to trzeba płacić i nie płakać że kosztuje, wóz albo przewóz
0
varba
7 kwietnia 2009, 07:54
Liczba komentarzy: 4468
Arsenal nigdy nic nie namiesza, bo wkrótce straci resztę piłkarzy taki Fabregas, Van Persie, Gallas mają swoje ambicje, chcą coś wygrać a w Arsenalu z sezonu na sezon coraz gorzej. Jeśli taka Barcelona zaoferuje im lepszy kontrakt to co ich będzie trzymać w tym zapyziałym Arsenalu. Fakt Alex nie musi nic udowadniać ale jak się zbłaźni na igrzyskach to jego renoma podupadnie siła rzeczy, myślę że Tottenham to byłoby idealne wyzwanie dla Mourinho, kocha premiership, zarobki by miał dobre, budżet przyzwoity, pełną kontrolę, w takim klubie dopiero mógłby podbudować swoje ego jakby udało mu się coś wygrać. Mourhino przestał odnosić sukcesy w Chelsea jak Roman zaczął mu piłkarzy kupować Szefa, Ballack on ich w ogóle nie chciał dlatego też zrezygnował.
0
Marcin
7 kwietnia 2009, 01:08
Liczba komentarzy: 1784
Jego wielkość i jego Interu widziałem w konfrontacji z M.U.Był bezradny, a jego piłkarze mieli pełne gacie.Jeżdził na muły przez pare miesięcy obserwował,analizował i w końcu się zesrał na Old Traford.
0
1  2  3    >

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2024/2025?
1 50%
2-3 0%
4-6 0%
7-10 0%
11-20 50%
2 oddane głosy
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 37 Zarejestrowanych użytkowników: 5254 Ostatnio zarejestrowany: trafostacja

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się