Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Redknapp: Modrić w nowej roli

4 stycznia 2009, 14:09, Paweł Ćwik
Harry Redknapp zasugerował, że po wygranej z Wigan w FA Cup jest pewny, że Modrić poradzi sobie w nowej roli w drużynie Tottenhamu.

Wcześniej trener Spurs sądził, że Modrić może być rozgrywającym tylko w systemie z pięcioma pomocnikami. Jednak po spotkaniu z Wigan zmienił zdanie.

"Ustawiłem go na środku pomocy w systemie 4-4-2, czego wcześniej nie robiłem."

"To było ryzykowne, jednak pokazał wystarczająco dużo w spotkaniu z West Brom, kiedy musieliśmy grać w 10."

"Ustawiłem go w pomocy i to działało sprawnie. Zobaczymy czy potrafi grać dwójką pomocników w środku pola. Didier Zokora koło Ciebie zapewnia zabezpieczenie tyłów."

"Luka jest tak dobry przy piłce i nie widzę powodu dla którego miałby u nas nie grać." - powiedział Redknapp.
Źródło: skysports.com

28 komentarzy ODŚWIEŻ

Wujo
5 stycznia 2009, 14:33
Liczba komentarzy: 513
Na Davids tez tak lubil sobie na lewo zejsc, a wiec umowmy sie, ze JJ byl takim prawo-srodkowym;)
0
Wujo
5 stycznia 2009, 14:25
Liczba komentarzy: 513
ginola - a pamiętasz sezon 05/06? Na środku grał Carrick z Davidsem a z prawej Jenas. Wtedy fajnie to wyglądało. Dopóki ze składu nie wygryzł go Lennon :) wtedy wyglądało jeszcze lepiej. Jak dla mnie Jenas może grać wszędzie byle nie w środku pomocy..
0
Marek
5 stycznia 2009, 12:56
Liczba komentarzy: 702
Jak dla mnie mozemy sprobowac te 4-4-2. Poki co 4-2-3-1 gowno nam dalo w tym sezonie. Nie mamy wykonawcow do 4-4-2??? Wrecz przeciwnie, moim zdaniem mamy idealnych. Gomes - Corluka, King, Woodgate, Assou-Ekotto - Bentley, Zokora, Modric, Lennon - Pavlyuchenko, Dos Santos. Szybcy, ofensywnie grajacy, wybiegani boczni obroncy, niezly czysciciel z tylu, przed nim swietny playmaker. Niezli skrzydlowi (sam nie wierze, ze pisze to o Bentleyu, w sumie zamiast niego wolalbym z prawej JJ'a, moze tam by odzyl, w koncu w Newcastle duzo smigal na prawej stronie). I w ataku statyczny, dobrze grajacy Pav i maly, szybki, swietnie dryblujacy Giovani. Wiem, ze gowno z tego wyjdzie, bo Redknapp ma w dupie technike i drybling Dos Santosa, on wolalby jakiegos drwala w typie Heskeya czy Hartsona:(
0
tuczi
4 stycznia 2009, 23:03
Liczba komentarzy: 2242
Zgadzam sie Marcin, ze lepiej aby poswiecil sie tylko temu. Dlatego tez caly czas jestem za tym zeby sprowadzic dobrego, mocnego DMa, ktory da wsparcie Luce w defensywie. I pozwoli mu na robienie tego w czym jest najlepszy...
0
Marcin
4 stycznia 2009, 22:55
Liczba komentarzy: 1784
O mój błąd Tuczi.Wigan to juz faktycznie nie takie wafle.Ale i tak uważam, że znajdą się lepsi specjaliści od neutralizowania niż Brown czy Palacios, czy to w lidze czy PUEFA. "No a lennon też to byków nie należy też jest mizerny a na prawym skrzydle zamiata." Właśnie, na skrzydle.Na skrzydle jest więcej miejsca, nie trzeba aż tyle uwagi poswięcać defensywie co w środku pomocy.Skrzydłem można się urwać i popedzić na bramkę rywala.A w środku pomocy?Można, lae paskudna dziura wtedy zostaje, zwłaszcza bez asekuracji. "On nie ma byc najwiekszym twardzielem. On ma oszukiwac najwiekszych twardzieli Kolezko..." Zgadzam się.Tylko sądze, że lepeij by mu to wychodziło, gdyby mógł poświecić się tylko temu. "Pamiętacie Evrę po przyjściu na OT, też takie małe chude i nie mógl se na początku poradzić.Potem pol roku pracy czytaj paki i dzisiaj wymiata i od niego się odbijają.Po drugie nie kazdy musi być duży i mieć waruny ,na wyspach jest dużo takich piłkarzy i dają se radę i Luka też da radę" Mozna i z Luki zrobić pakera ale czy jest sens?Zwłaszcza, że nabierając masy może zatracić szybkość i zwinność.
0
tuczi
4 stycznia 2009, 22:30
Liczba komentarzy: 2242
On nie ma byc najwiekszym twardzielem. On ma oszukiwac najwiekszych twardzieli Kolezko...
0
Kamilos
4 stycznia 2009, 22:29
Liczba komentarzy: 572
Pamiętacie Evrę po przyjściu na OT, też takie małe chude i nie mógl se na początku poradzić.Potem pol roku pracy czytaj paki i dzisiaj wymiata i od niego się odbijają.Po drugie nie kazdy musi być duży i mieć waruny ,na wyspach jest dużo takich piłkarzy i dają se radę i Luka też da radę
0
olivier
4 stycznia 2009, 22:16
Liczba komentarzy: 1361
No a lennon też to byków nie należy też jest mizerny a na prawym skrzydle zamiata.
0
Sawik
4 stycznia 2009, 22:13
Liczba komentarzy: 342
Stam i Vidic to wierzowce ale nie możemy mieć patyka nie oszukujmy się na Wyspach gra się twardo i ostro. Myślisz, że jak Crouch kogoś wali łokciem w twarz to odgwizdują faule nie bo są to tego przyzwyczajeni. A Modric co on może zdziałać przeciwko jak będzie grał na Essiena przewróci się?? Nie ale jak dla mnie w Anglii nie ma dla niego miejsca na Wyspach gra się z jajami dlaczego mówi się o Terrym czy o Vidiciu, że zawsze po meczu mają coś rozwalonego bo nie boją się zagrać agresywnie. Wyobrażasz sobie Modricia największego twardziela na Wyspach??? Ja nie!!!
0
tuczi
4 stycznia 2009, 22:05
Liczba komentarzy: 2242
No widzisz Sawik - kreatywny to On jest... Nie ma powalajacych warunkow fizycznych, ale jak juz tu napisal Pawel, Scholes mial/ma ?? A jak w tym rankingu wypada Fabregas ?? Chlopie, czy Ty chcialbys J. Stama na rozegraniu ? A moze Vidica ?? Prosze...
0
Sawik
4 stycznia 2009, 21:47
Liczba komentarzy: 342
Ja nie napisałem, żeby kupić Cambiasso nie myl moich słów. Ja napisałem aby ściągnąć piłkarza do niego o podobnych umiejętnościach. Co nam z tego Modricia jak on nie jest Messim. Jak dla mnie kupno jego było zaskoczeniem piłkarz o takich warunkach na wyspy to dziwna sprawa. Jak dla mnie powinniśmy szukać piłkarza kreatywnego.
0
tuczi
4 stycznia 2009, 21:46
Liczba komentarzy: 2242
Marcin Kolezko - zeby przypomniec to Wigan z ostatnich mozliwych 18 punktow zdobyl bodajze 16. Moge sie mylic, ale niewiele.... Tak wiec prosze o lepsze rozeznanie... Jestes pewny, ze on nie nadaje sie do tego stylu gry ?? Ja mam inne zdanie. Poczekajmy...
0
olivier
4 stycznia 2009, 21:32
Liczba komentarzy: 1361
Teraz to my sie bronimy nie Wigan.Modrić sobie poradzi.Sawik sprzedać Modrica?To by była głupota taa i jeszcze kupić Cambiasso?Emeryta?Który za 2 sezony kończy kariere?Moim zdaniem Modrić jest lepszy i w następnym sezonie pokaze na co go stac.
0
Marcin
4 stycznia 2009, 21:14
Liczba komentarzy: 1784
Jasne.Ledwo pół sezonu u Nas zagrał a my znów bedziemy sprzedawać i kupować. Wg mnie Luka o kant dupy se moze tą swoją zadziornośc potłuć skoro warunki fizyczne ma jakie ma.Tak jak pisał Wujo-Modrić ładnie wypadł w środku pola z Wigan ale, na Boga, to było Wigan!Zespół broniący się przed spadkiem z ligi!Takie zespóly powinnismy łykać na śniadanie!Przyjdzie taki Mascherano i wyłączy Lukę z gry zupełnie.A nie, sorry zapomniałem, Luka jest sprytny. Grając na środku pomocy Luka ma za dużo zadań defensywnych i po prostu sie marnuje. Grając za napastnikiem ubezpiecza go 2 piłkarzy i Luka może poświecić się kreowaniu gry.A kreowanie gry to jest to czym powinien się zajmować. Co do systemu 4-4-2.Nie mamy pod niego wykonawców.Nie mamy DOBREGO defpoma, takiego suwerena środka pola i mamy tylko jednego napastnika, który ma jako takie pojecie o grze wzajemnej.Cambell jest waleczny ale po pierwsze jeszcze za mało potrafi a po drugie jest tylko wypozyczony.A wypadałoby wreszcie pomysleć ze 2 sezony do przodu.A Bent?Dla mnie po tym zco pokazał z Wigan jest skończony.
0
Sawik
4 stycznia 2009, 20:46
Liczba komentarzy: 342
Luka może być z niego pożytek co z tego, że ma zadziorność jakby był napastnikiem to by to odpowiadało jest pomocnikiem na dodatek w środku pola czy taki Essien będzie się nim przejmował powalając go lekkim popchnięciem na ziemie??? Nie. Jak dla mnie powinniśmy go sprzedać do Juve za grubą kasę i szukać takiego piłkarza podobnego umiejętnościami do Diego z Werderu Brema albo Cambiasso z Interu Mediolan.
0
Wujo
4 stycznia 2009, 20:30
Liczba komentarzy: 513
A ja od pewnego czasu zauważyłem taką małą zadziorność u Modricia ;D Będzie z niego pożytek :)
0
olivier
4 stycznia 2009, 20:11
Liczba komentarzy: 1361
Modric ma spryt więc sobie poradzi
0
tuczi
4 stycznia 2009, 18:42
Liczba komentarzy: 2242
Dlatego tez wlasnie napisalem o odpowiednim przygotowaniu... Zgadzam sie rowniez z Pawlem. Wielu "maluchow" udowodnilo, ze odpowiednia technika i ustawianiem sie przejdziesz spokojnie nawet przez najwiekszego "wariata" :-)
0
Wujo
4 stycznia 2009, 18:30
Liczba komentarzy: 513
Tuczi-zanim Luka zacznie grać łokciami" to dużo czasu jeszcze minie.Obecnie on potrzebuje według mnie asekuracji 2 zawodników,żeby nie przegrywać walki w środku pola(1 Zokora sobie tam nie poradzi)
0
tuczi
4 stycznia 2009, 18:30
Liczba komentarzy: 2242
bez przesady, Fabregas też olbrzymem nie jest, Scholes również, o Lennonie nie wspominając i jakos dają radę.. Luka też da
0
1  2    >

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2024/2025?
1 50%
2-3 0%
4-6 0%
7-10 0%
11-20 50%
2 oddane głosy
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 53 Zarejestrowanych użytkowników: 5254 Ostatnio zarejestrowany: trafostacja

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się