Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Sędziowie ratują Chelsea. The Blues "pokonują" Tottenham

30 kwietnia 2011, 20:52, Damian Sońta
Dzięki bramce, której nie było i trafieniu ze spalonego, Chelsea pokonała dzisiaj Tottenham. The Blues muszą dziękować sędziom, gdyż to ich błędy przyczyniły się do tego, że londyńczycy nadal liczą się w walce o mistrzowską koronę.

Tottenham prowadził na Stamford Bridge od 19. minuty dzięki wspaniałemu uderzeniu Brazylijczyka Sandro, który piekielnie mocnym strzałem z ponad 30 metrów nie dał Petrowi Cechowi żadnych szans na skuteczną interwencję. Niestety dla widowiska po tej bramce do gry włączyli się sędziowie, przez których Chelsea zainkasowała pełną pulę. Najpierw Andre Marriner zaliczył bramkę Franka Lamparda, choć futbolówka po jego strzale nie przekroczyła całym obwodem linii bramkowej, a w samej końcówce arbiter uznał trafienie ze spalonego Salomona Kalou.

Chelsea nie strzeliła dziś żadnej bramki, a mimo to spotkanie derbowe na własnym terenie wygrała. Podopieczni Carlo Ancelottiego muszą podziękować Marrinerowi. Bo w zasadzie tylko dzięki niemu nadal walczą o tytuł mistrza Premier League.

Tottenham: Heurelho Gomes - Vedran Ćorluka (Steven Pienaar 79.), Michael Dawson, Younes Kaboul, William Gallas - Aaron Lennon, Luka Modrić, Sandro (19.), Gareth Bale - Rafael Van der Vaart (Jermaine Jenas 85.) - Roman Pawluczenko (Jermain Defoe 58.)
Źródło: nicesport.pl

75 komentarzy ODŚWIEŻ

Barometr
1 maja 2011, 12:00
Liczba komentarzy: 5046
Barometr widzę od tygodnia z jednym hasłem: "skandaliczne sędziowanie" :p
0
Barometr
1 maja 2011, 11:47
Liczba komentarzy: 5046
Świetny mecz. Skandaliczne sędziowanie. ZŁODZIEJEEE ZŁODZIEJEE ZŁODZIEJEE!!!
0
RAFO THFC
1 maja 2011, 11:46
Liczba komentarzy: 3181
Wczoraj zagraliśmy bardzo dobry mecz. Luka, Sandro wielkie brawa. Padł jeden gol w 19 minucie dla Spurs [miodzio] . . a mimo to, że CFC nie streliła żadnej bramki to Rosjanie zgarniają 3 punkty. --------- Pawle - zmień tytuł CFC-Tottenham 0:1 [ Sędzia - Spurs 2:0 ]...
0
martinbm
1 maja 2011, 10:57
Liczba komentarzy: 232
"honor" miało być - bądź co bądź podjął niewłaściwą decyzję. Martwi mnie forma Bale'a i VdV - od teoretycznie liderów zespołu wymaga się, by w takich momentach mobilizowali zespół. Wczoraj takiego faceta zabrakło na boisku, brakuje nam znów zawodnika, który w trudnych momentach - tak jak Gareth jesienią - wziął odpowiedzialność na swoje barki. Chyba jednak nie podołaliśmy po prostu grze na kilka frontów, nie wytrzymując trudów całego sezonu.
0
martinbm
1 maja 2011, 10:53
Liczba komentarzy: 232
A to zwracam honor sędziemu. Nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że to boczny nie zareagował jakby na strzelonego gola. Zobaczyłem powtórkę i faktycznie racja.
0
aapa
1 maja 2011, 10:41
Liczba komentarzy: 2742
Irytuja mnie komentarze, ktore mowia, ze sprawiedliwosci stalo sie zadosc, bo Chelsea przewazala. Na tym ten sport polega, ze mozesz przewazac I nie wygrac. Ciekawe czy FA, albo wladze ligi przewiduja jakies oficjalne prze prosiny. Po golu Mendesa na Old trafford ladnie zachowali sie bukmacherzy, ktorzy wyplacili jak za wygrana Spurs. A poza tym to: Bale gra padline, Lennon jakis osowialy, Pawluczenko nie rozumie sie z VDV, Corluka wolny jak woz drabiniasty, a Gomes to szkoda gadac.
0
spurs3
1 maja 2011, 09:11
Liczba komentarzy: 632
Pewnie ze dobijaja takie bledy,ale sprokurował je Gomes, nie tak dawno z realem na Lane i teraz to, gdyby złapał jak powinien w czapke ten strzał nie byłoby kontrowersji, co nie zmienia faktu ze nasz oszukano. Z 2 strony nikt nie zakazał nam grac odwazniej i atakowac, skrzydla nasze nie istaniały, nie boje sie ze odejdzie bale, bo w tej formie kolejki po niego nie bedzie...Zreszta LM nie przegraliśmy dzis tylko duzo wczesniej - remisy z wba,wolves,wigan,whu etc. gdyby chociaz dwa mecze były wygrane pewnie byłaby LM, a tak my jestesmy w dołku Liverpool w gazie - i pewnie nas wywali z V miejsca, choc my mamy mecz wiecej i patrzac na chłodno powinniśmy dać rade utrzymać to miejsce przy załozeniu ze wygramy na Lane z Blackpool i B'ghmam. Mimo wszystko chciałbym zebyśmy grali w LE, druzyna musi być w obiegu pucharowym, a grać tam nie zawsze musi 1 garnitur, mamy szerokie rezerwy. Mysle ze przyszły sezon bedzie przelomowy dla Spurs, mimo wszystko skład sie nie rozejdzie i bedzie wóz albo przewóz, dokupujemy napasciora (bo tego nie mamy, gdyby był to i gomes by nie zaszkodził) i jedziemy - jezeli sie nie uda w przyszłym sezonie wywalczyć pierwszej 3-4 to sie drużyna rozsypie. Z LM w tym sezonie 30 baniek zarobiliśmy.
0
FallenOne
1 maja 2011, 08:54
Liczba komentarzy: 625
Było dokładnie tak, jak napisał halabala. Główny gola nie przyznał, ale zmienił decyzję pod wpływem 'lucky guess' (czyli 'nic nie widziałem, ale tych w niebieskich koszulkach jest więcej, to nie ma co ryzykować zdrowiem') liniowego zmienił decyzję.
0
halabala
1 maja 2011, 08:33
Liczba komentarzy: 1310
Martinmb, pod warunkiem, ze nie widziales jakiegos dodatkowego ujecia, zmieniajacego to, co mozna bylo zobaczyc w transmisji, to nie masz racji. Po "golu" glowny w pierwszej chwili nie gwizdnal bramki, ale poniewaz liniowy zaczal biec do srodkowej linii (co oznacza, ze padl gol), Marriner zmienil decyzje po konsultacji z panem z choragiewka i przyznal bramke Niebieskim. Czyli bylo dokladnie odwrotnie, niz to co napisales :) Nie zmienia to faktu, ze liniowy tez nie byl w linii ze strzalem, zreszta takie centymetrowe sytuacje sa nie do dostrzezenia. Zgodnie z przepisami kontrowersja powinna byc rozstrzygnieta na korzysc bramkarza, wiec blad sedziow ewidentny. Ale mnie bardziej zirytowal nieporadny Gomes, niz sedziowski blad.
0
adipetre
1 maja 2011, 02:00
Liczba komentarzy: 1263
Skrzydlowi Chelsea byli dzis w duzo lepszej formie niz nasi.
0
Lolo
1 maja 2011, 01:06
Liczba komentarzy: 2
*jak
0
Lolo
1 maja 2011, 01:05
Liczba komentarzy: 2
Szkoda mi Was nawet mimo teko że kibicuję Arsenalowi, bo wiem jaki wku******** jest przegrywanie po błędach sędziego.
0
martinbm
1 maja 2011, 00:46
Liczba komentarzy: 232
Mnie dobija myślenie głównego sędziego, który ze swojej pozycji nie mógł kompletnie nic widzieć - tzn. czy piłka przekroczyła linię bramkową czy też nie - a mimo tego podjął inną decyzję od sędziego asystenta, który był w dobrej pozycji do ocenienia tej sytuacji. Nie wiem na jakiej podstawie arbiter przyznał gola Chelsea, ale mam wrażenie że najzwyklejsza presja wywarta ze strony gospodarzy w spotkaniu, które było toczone w szybkim tempie, zmusiła tego debila do zmiany decyzji asystenta. Oczywiście trudno wnioskować czy wygralibyśmy te spotkanie, gdybyśmy nie stracili tej bramki. Fakt faktem nasza gra do tego momentu wyglądała naprawdę nieźle.
0
FallenOne
30 kwietnia 2011, 23:58
Liczba komentarzy: 625
Po tym meczu nadal jestem tak zły, że nawet nie chce mi się krytykować za dzisiejszy mecz Pava i Lennona, którzy zwyczajnie nie istnieli. Chociaż przy wyczynach naszej śliskiej ośmiornicy nie wypadli aż tak tragicznie...A tak naprawdę to już jest śmiech przez łzy :/
0
ukasz
30 kwietnia 2011, 23:49
Liczba komentarzy: 3
adipetre masz rację. STRZELALI... nie STRZELILI. Strzelił za to sędzia gafy.
0
Wujo
30 kwietnia 2011, 23:46
Liczba komentarzy: 513
LE prawdę mówiąc jest niekorzystna tylko z finansowego punktu widzenia.Tam naprawdę grają niezłe ekipy.Myślę,że jeśli w tych rozgrywkach premie/nagrody zostałyby podwojone to nikt nie mówiłby o tym,że są niepotrzebne i komplikują sprawę.
0
adipetre
30 kwietnia 2011, 23:43
Liczba komentarzy: 1263
Ukasz, przeciez bramki dla Chelsea strzelali dwaj zupelnie inni zawodnicy :)
0
olivier
30 kwietnia 2011, 23:34
Liczba komentarzy: 1361
jestem ciekaw od kiedy masz sędziów w premer league przy bramkach ^^
0
Nhorckh
30 kwietnia 2011, 23:30
Liczba komentarzy: 6
ukasz ma racje, Gomes mimo ze wypuscil pilke, strzal obronil. Bramka jest w wiekszej czesci wina sedziow. Nie rozumiem, wprowadzili sedziow przy bramkach, a g***o to dalo, dalej sa sytuacje jak pamietna bramka w meczu Anglia-Niemcy.
0
gaizka
30 kwietnia 2011, 23:27
Liczba komentarzy: 1248
Po prostu zostaliśmy orżnięci! Mendes kiedyś strzelił nie uznali, Lampard nie strzelił, uznali! Możemy się spierać o karny dla Chelsea, ale tamta sytuacja nie była jednoznaczna, natomiast kwestia przekroczenia linii i kwestia spalonego jak najbardziej jednoznaczna była! Skandal - kosztujący nas tak wiele!
0
<  1  2  3  4    >

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2024/2025?
1 50%
2-3 0%
4-6 0%
7-10 0%
11-20 50%
2 oddane głosy
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 39 Zarejestrowanych użytkowników: 5254 Ostatnio zarejestrowany: trafostacja

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się