Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Pawluczenko: Redknapp ze mnie drwi

5 lutego 2011, 21:57, Damian Romankiewicz
Roman Pawluczenko uważa, że Harry Redknapp zachował się szyderczo, odrzucając ofertę Lokomotiwu Moskwa. Rosjanin jest w hierarchii napastników za Jermainem Defoe i Peterem Crouchem, co ogranicza jego czas spędzony na boisku, gdy zespół stawia na system gry z jednym snajperem.

"Czasami mam wrażenie, że Redknapp ze mnie drwi. Powiedziałem mu, że nie powinien więcej tak postąpić, ponieważ w niczym nie pomogą drużynie smutne myśli, które tkwią w mojej głowie. Muszę grać, ponieważ inaczej pozostanę tylko wspomnieniem i ludzie już mnie nie będą chcieli", powiedział Pawluczenko dla Russia Sport Express.

Rosjanin przyznał, że wyczekuje na letnie okienko transferowe i ma nadzieję, że jego pobyt na ławce rezerwowych nie zniechęci potencjalnych nabywców jego usług.

"Myślę tylko o swoim odejściu z Tottenhamu. Lokomotiw złożył naprawdę dobrą ofertę, a jeżeli nie będę grał, mogą nie zaproponować takich samych pieniędzy w lecie. Redknapp jest gotowy pozwolić mi odejść, ale przede mną jeszcze wiele meczów oglądanych z ławki", zakończył.

Harry Redknapp uważa, że Pawluczenko musi udowodnić, że zasługuje na wyjściową jedenastkę.

"Mamy tylko trzech napastników, więc pojawia się dla niego szansa na grę. Jeśli nie jest szczęśliwy, będzie musiał porozmawiać z prezesem na temat swojego odejścia", stwierdził menedżer Spurs.
Źródło: goal.com

23 komentarzy ODŚWIEŻ

jaroszy
7 lutego 2011, 19:28
Liczba komentarzy: 921
Według mnie najlepszą odpowiedzią będzie skład na mecz z Sunderlandem .
0
jaroszy
7 lutego 2011, 18:00
Liczba komentarzy: 921
A ma konflikt?
0
jaroszy
7 lutego 2011, 16:26
Liczba komentarzy: 921
Varba co do gry w obronie to argument dla mnie śmieszny , bo JD ostatnio nie idzie w ataku (ciągle w tym sezonie bez gola) a w obronie nie pojawia się częściej jak Pav kiedy gra . A ten ciągle pozostaje naszym najskuteczniejszym napastnikiem . Bardzo irytuje mnie także wypowiedź Redknappa że Niko to prawdziwy profesjonalista nie rzuca ręcznika i nie obraża sie gdy nie gra tylko jeszcze mocniej trenuje , a na bramkę która dała nam zwycięstwo nad Boltonem bardzo zasługiwał . To dlaczego w meczu z ManU czy choćby ostatnio z Blackburn kiedy nasz coach wykorzystał tylko po jednej zmianie i mimo to nie dał Niko szansy gry . Czy graliśmy tak dobrze że wystarczyła tylko jedna zmiana ?, czy też może Harry ma lekki konflikt z Niko tylko nie mówi o tym w mediach ?
0
Barometr
7 lutego 2011, 12:56
Liczba komentarzy: 5046
"Wszyscy więdzą Barometr że byś sie ucieszył, bo zawsze stawiałeś klub na drugim miejscu, na pierwszym był zawsze interes Romana". Naprawdę wszyscy? Nawet mi się nie chce tego komentować. Zobacz varba od kiedy kibicuję Tottenhamowi. Romek w tym czasie pewnie w trampkarzach grał. To równie dobrze za md18 mógłbym napisać, że to dla Redknappa ważniejsze są prywatne sympatie lub antypatie niż dobro klubu, bo stawia na zawodników słabszych, ale swoich.
0
md18
7 lutego 2011, 10:50
Liczba komentarzy: 686
Tu masz rację,o zgrozo mamy tylko trzech napastników !!! Defoe,Crouch i Romek.....
0
md18
7 lutego 2011, 09:19
Liczba komentarzy: 686
Pomijając charakter badz jego brak u Romka nalezy się zastanowić nad posunieciami Harrego. Wypozycza Keano, pozostawia 1,5 napastnika(forma Jermaina), majac ofertę zakupu Romka dla którego miejsca nie widzi w składzie odrzuca ją a w ostatnim dniu okienka transferowego kiedy kazdy laik widzi w jakiej formacji mamy najwiekszy ból głowy chce kupić Nevilla, Adama....śmierdzi tu sabotażem (z przymrózeniem oka). Suarez przechodzi za dużo niższe pieniądze do Liverpoolu, niż z nożem na gardle proponujemy w ostatnim dniu za Llorente, Rossiego, Aguero ! Harry - nie mozna było 2 tygodnie wczesniej intensywnie pracowac nad sprowadzeniem napastnika ? Nie zawsze trafi nam się VdV jak slepej kurze ziarno - a potem wszem i wobec mozna głosić że to była przemyslana strategia transferowa.
0
Barti89
6 lutego 2011, 21:27
Liczba komentarzy: 347
I jeszcze chciałbym dodać że to że chce wracać do Rosji jest wyznacznikiem jego charakteru i pójściem na łatwiznę,niech wraca do domu.....
0
michaoo
6 lutego 2011, 18:00
Liczba komentarzy: 239
A ja bym się Romkiem wogóle nie przejmował,to u niego normalne,tak ma co pare miesięcy.Napewno w innym klubie też będzie z nim sytuacja podobna,no może poza Lokomotiw Moskwa gdzie byłby największą gwiazdą i miałby pewność na grę w pierwszej 11.
0
michaoo
6 lutego 2011, 17:37
Liczba komentarzy: 239
Ktoś mógłby wspomnieć Romkowi, że nie jest on gwiazdą futbolu żeby mieć zagwarantowane miejsce w składzie Tottenhamu mimo formy jaką prezentuje. Może zamiast lamentować rusz, kolego, dupę i pokaż że jesteś najlepszym z naszych napastników... Dla mnie nie ma w tym wiele z ambicji, o której wspomniał Barometr, bez urazy.
0
varba
6 lutego 2011, 16:06
Liczba komentarzy: 4468
Wszyscy więdzą Barometr że byś sie ucieszył, bo zawsze stawiałeś klub na drugim miejscu, na pierwszym był zawsze interes Romana. Dziwi mnie jego postawa na boisku, czemu nie chce popracować troche w obronie, jak nie strzela bramek, ale widocznie Roman jest nauczony wariantu taktycznego Maradony, jak sie gra w ataku to już w obronie nie musi. Powiem tak w meczach na WHL stawiałbym na Romana z Crouchem. Roman dobrze gra jak mamy piłkę, wtedy jest użyteczny, bo jak przeciwnik ma piłkę wyglądamy jak w 10-tkę. A na wyjazdach raczej mamy mniejsze posiadanie piłki patrząc na statystyki. Oczywiście można być zadowolonym z ambicji Romana, ale Niko jakoś lepiej przyjmuje okres na ławce, który mamy nadzieję że dobiegł końca. Trzeba dodać że Roman nie podpisał przedłużenia kotraktu, czyli nie wyraził zaangażowania w sprawy klubu, wielu piłkarzy powędrowało w ten sposób na ławkę, ale nie Roman. On powędrował na ławkę bo słabo grał. Sam Barometr przyznałeś że jego skuteczność była słaba, nie strzelał bramek w sytuacjach których normalnie nigdy nie chybiał. Zgadzam się że teraz w takiej dyspozycji jest Defoe i powinnien usiąść na ławce i za niego powinien zagrać Romek, na pewno nie za Croucha. Crouch to silna dziewiątka, rzeczywiście nie ma takiej skuteczności jak Pav, ale Pav nie zachowuję się na boiskujak typowa "9". Gomes jak ma piątke to Roman powinien być tym który powalczy o tą piłkę, osobiście nie przypominam sobie żeby Roman wygrał jakąś piłkę w powietrzu. A to główne zadanie na jego pozycji. Powinien dawać skrzydłom możliwość wrzutek w pole karne, a mam wrażenie że togo nie robi. Jak dla mnie to Roman z Crouchem powinni zacząć w następnyum meczu, druga linia to Niko, Palacios, Pienaar/Jenas, Lennon, w obronie Corluka, Gallas, Dawson, Ekotto no i Gomes. To jest mój skład podczas kontuzji naszych kluczowych graczy.
0
DADI
6 lutego 2011, 16:03
Liczba komentarzy: 172
A tam taka asysta, chyba każdy potrafi podać do 'najbliższego'. To co zrobił Kranjcar to była sztuka, a nie asysta Pav'a.
0
Barometr
6 lutego 2011, 14:02
Liczba komentarzy: 5046
PS 2 Trendus a to co powiedzieć o Keanie? Który każdy klub, który się nim zainteresował (Liverpool, Celtic, Wolves) uważał za swój ukochany? Ja nie słyszałem, żeby Pav narzekał, jak grał. A tylko o to mu chodzi. I za to akurat brawa powinien dostać, że ma motywację, chce strzelać bramki, a jak jest ostentacyjnie pomijany i ma coś udowodnić (swoją drogą to co udowodnił Defoe swoją grą w tym sezonie?) żeby wyjść na 10 minut to nie ma się co dziwić, że się wk...wia
0
Barometr
6 lutego 2011, 13:59
Liczba komentarzy: 5046
Przynajmniej ma na tyle ambicji, że chce grać pewnie za mniejsze pieniądze w lidze rosyjskiej. I chce, żeby nasz klub trochę odrobił za jego transfer. W przeciwieństwie do innych zawodników, którzy regularnie grzali ławę i pobierali tygodniówkę nie mrugając nawet okiem. Przypominam, że jest to też nasz najskuteczniejszy napastnik, więc ostentacyjne pomijanie go w pierwszej "11" przy formie strzeleckiej pozostałych dwóch jest zastanawiające. PS Przypominam też, że z Niko jest podobnie - też chce grać, mówiło się o transferze, a nagle został bohaterem. Jak dla mnie Pav może odejść - nawet bym się ucieszył, bo wreszcie by grał. A u nas jest skazany na trzecie miejsce, bo rządzą też w klubie układy. To Harry sprowadził swoich kumpli z Portsmouth - Defoe i Croucha. Ich lubi najbardziej. Jego prawo. Byleby tylko to się nie odbijało na formie drużyny.
0
jaroszy
6 lutego 2011, 12:15
Liczba komentarzy: 921
Denerwuj mnie ten człowiek: najpierw chce odejść i wszystkich nienawidzi, potem kocha nasz klub i nigdzie nie chce odchodzić a teraz znowu nic mu się nie podoba. W lato sprzedać drewniaka i kupić dwóch napastników bo Keane pewnie też odejdzie.
0
jaroszy
6 lutego 2011, 12:03
Liczba komentarzy: 921
Defoe nie zachwyca także Harry powinien dać szanse Romkowi . Wszedł z Boltonem i to on podał Kranjcarowi na 2;1( wprawdzie Niko łatwego zadania nie miał ale asystę przy jego trafieniu ma właśnie Pav).
0
Bks1922Stal
6 lutego 2011, 10:26
Liczba komentarzy: 66
Z defoe nie ma co walczy w składzie bo Defoe jest naszym najlepszym napastnikem;) Ale Od Croucha napewno nie jest gorszy - takie jest moje zdanie ;) Jak dla mnie moze odejsc w lecie ale musimy kupic jakiegos Dobrego napastnika ... szkoda suareza;/
0
varba
6 lutego 2011, 01:43
Liczba komentarzy: 4468
W pierwszym momencie pomyślałem, że to jakiś stary wywiad z przed roku, to samo jęczenie. Rozumiem że można mieć pretensje do Redknappa że stawia na Defoe, ale Roman grał strasznie mizernie zanim powędrował na ławkę. Marnował setkę za setką, ale teraz dokładnie to samo robi Defoe więc chyba czas na zmianę warty. Ja w sumie się cieszę że Roman się wścieka, bo to chyba jedyny sposób żeby grał dobrze. Złość powoduje w nim determinację do lepszej gry i strzelania bramek. Jak go Redknapp chwali to ten wyraźnie się opuszcza, a jak nie to wyraźnie chce mu coś udowodnić, może o taką reakcję stara się Harry!
0
FallenOne
5 lutego 2011, 23:55
Liczba komentarzy: 625
Ja się nie dziwię, że ostatecznie HR nie puścił Pava. Nie może sobie pozwolić, żebyśmy zostali z dwoma napastnikami grając na dwóch frontach i walcząc o takie cele. Gdyby udało się kogoś kupić, pewnie z Romanem byśmy się pożegnali. A że Pav nie gra, to chyba nikogo nie dziwi. Czasem coś strzeli, owszem, ale oprócz tego jest kompletnie zbędny drużynie. Ciągle się przewraca, z pressingiem ma problemy i nie stanowi zagrożenia. Defoe, zgadzam się, że nie gra jakoś przekonująco, bramek nie strzela, ale przynajmniej wnosi coś do drużyny. Nie zawsze, bo z Blackburn przeszedł obok meczu, ale dzisiaj szarpał i walczył, chociaż ta ocena wystawiona przez goal.com jest jednak przesadzona.
0
Julkos
5 lutego 2011, 23:33
Liczba komentarzy: 661
No i prawidłowo mówi. Za to nie rozumię HR, który powiedział, że musi mu udowodnić, że zasługuje na jedenastkę. Nie wiem co Harry widzi w tym Defoe? Co z tego, że w tamtym sezonie zagrał idealnie jak w tym klapa do potęgi. To Defoe powinien udowodnić mu, że zasługuje na grę, a nie Roman. Romek bynajmniej coś niekiedy ustrzeli.
0
olivier
5 lutego 2011, 22:53
Liczba komentarzy: 1361
Nareszcie dobry news .
0
1  2    >

ankieta

Na którym miejscu w tabeli Tottenham zakończy sezon Premier League 2024/2025?
1 50%
2-3 0%
4-6 0%
7-10 0%
11-20 50%
2 oddane głosy
archiwum ankiet

kontuzje

Użytkownicy online: Gości online: 23 Zarejestrowanych użytkowników: 5254 Ostatnio zarejestrowany: trafostacja

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się