Forum dyskusyjne

<  1  2  
Forum dyskusyjne » Hyde Park » Wymagania przy zakupie biletu - prośba o pomoc
28 września 2017, 13:55 [cytuj]
witam wszystkich!
ja mam podobne pytanie, ale dotyczące LM i meczu z Realem 1 listopada.

nigdy nie byłem na meczu Tottenhamu, mniej więcej wiem jak wygląda dystrybucja biletów, ale wciąż nie wiem czy będzie się dało taki bilet nabyć

czy ktoś może pamięta jak było przed Borussią? news na oficjalnej stronie Tottenhamu o otwarciu restricted general sale pojawił się dopiero 12 września, a mecz był 13

przed Realem jest info, że póki co są różne terminy i pakiety dla memberów, a potencjalny general sale trzeba doglądać na stronie w najbliższych tygodniach

czy na Borussie rzeczywiście general sale był puszczony tak późno, czy bilety można było nabyć wcześniej? suma sumarum na stadionie było łącznie 67k, czyli sporo brakowało do komletu

zarezerwowałem już bilety lotnicze, licząc że uda się złapać taki bilet z general sale 1-2 tygodnie przed meczem

co do StubHub, są tam kosmiczne ceny, co najmniej 5x większe od oryginalnych cen, więc raczej takie opcje odpadają

jakby ktoś konkretnie mógł się na ten temat wypowiedzieć i mnie uspokoić to byłbym wdzięczny :)
witam wszystkich! ja mam podobne pytanie, ale dotyczące LM i meczu z Realem 1 listopada. nigdy nie byłem na meczu Tottenhamu, mniej więcej wiem jak wygląda dystrybucja biletów, ale wciąż nie wiem czy będzie się dało taki bilet nabyć czy ktoś może pamięta jak było przed Borussią? news na oficjalnej stronie Tottenhamu o otwarciu restricted general sale pojawił się dopiero 12 września, a mecz był 13 przed Realem jest info, że póki co są różne terminy i pakiety dla memberów, a potencjalny general sale trzeba doglądać na stronie w najbliższych tygodniach czy na Borussie rzeczywiście general sale był puszczony tak późno, czy bilety można było nabyć wcześniej? suma sumarum na stadionie było łącznie 67k, czyli sporo brakowało do komletu zarezerwowałem już bilety lotnicze, licząc że uda się złapać taki bilet z general sale 1-2 tygodnie przed meczem co do StubHub, są tam kosmiczne ceny, co najmniej 5x większe od oryginalnych cen, więc raczej takie opcje odpadają jakby ktoś konkretnie mógł się na ten temat wypowiedzieć i mnie uspokoić to byłbym wdzięczny :)
28 września 2017, 14:09 [cytuj]
nie bedzie biletow dostepnych w general sale. juz teraz ich prawie nie ma
nie bedzie biletow dostepnych w general sale. juz teraz ich prawie nie ma
28 września 2017, 14:20 [cytuj]
dzięki za info zatem...a czy na bieżąco jakbym wykupił membera, to kupię jeszcze bilet? czy w trakcie to już za późno?

na memberze kupię tylko dla siebie?
Edytowano dnia: 28 września 2017, 14:24
dzięki za info zatem...a czy na bieżąco jakbym wykupił membera, to kupię jeszcze bilet? czy w trakcie to już za późno? na memberze kupię tylko dla siebie?
28 września 2017, 14:27 [cytuj]
zostalo okolo 50 biletow. moze byc ciezko
zostalo okolo 50 biletow. moze byc ciezko
28 września 2017, 14:32 [cytuj]
szok :bezradny:;(

takie sprawdzone info posiadasz? kurde, aż ciężko uwierzyć, na Borussii brakowało prawie 30k do kompletu...skąd ten wysyp nagle, bez general sale :zalamka:
szok :bezradny:;( takie sprawdzone info posiadasz? kurde, aż ciężko uwierzyć, na Borussii brakowało prawie 30k do kompletu...skąd ten wysyp nagle, bez general sale :zalamka:
28 września 2017, 15:21 [cytuj]
Borussia to nie Real + wszyscy bali si powtorki z poprzedniego roku kiedy na gre spurs ciezko sie patrzylo.
no i kibice chca zarobic i kupuja wiecejmiejsc
Borussia to nie Real + wszyscy bali si powtorki z poprzedniego roku kiedy na gre spurs ciezko sie patrzylo. no i kibice chca zarobic i kupuja wiecejmiejsc
23 listopada 2017, 09:35 [cytuj]
Cześć,

Na stronie spurs ruszyła sprzedaż biletów non member na mecz z APOELEM, chciałem się wybrać na ten mecz, ale niestety sprzedaż tylko dla użytkowników, którzy założyli konto przed 1 Listopada, ja niestety swoje konto założyłem pare dni temu. Czy jest ktoś kto posiada konto wcześniej i pomógłby mi kupić 3 bilety? W razie co jestem z Warszawy, gdyby ktoś chciał się spotkać i ogarnąć to na miejscu, wraz z przekazaniem kasy.

Pozdrawiam,
Edytowano dnia: 23 listopada 2017, 09:36
Cześć, Na stronie spurs ruszyła sprzedaż biletów non member na mecz z APOELEM, chciałem się wybrać na ten mecz, ale niestety sprzedaż tylko dla użytkowników, którzy założyli konto przed 1 Listopada, ja niestety swoje konto założyłem pare dni temu. Czy jest ktoś kto posiada konto wcześniej i pomógłby mi kupić 3 bilety? W razie co jestem z Warszawy, gdyby ktoś chciał się spotkać i ogarnąć to na miejscu, wraz z przekazaniem kasy. Pozdrawiam,
11 grudnia 2017, 20:17 [cytuj]
Cześć, zarejestrowałem się na oficjalnej stronie. Zamawiam trzy bilety i płacę. konto jest na mnie, nie trzeba podawać danych innych osób?
Cześć, zarejestrowałem się na oficjalnej stronie. Zamawiam trzy bilety i płacę. konto jest na mnie, nie trzeba podawać danych innych osób?
12 grudnia 2017, 07:47 [cytuj]
Mam też podobny dylemat jak Kolega kiriak. Pierwszy raz kupuję bilety na Tottenham i niepokoi mnie, że oba są na moje nazwisko.
Wiecie też może jak to jest z dostawą biletów? Nie ma jeszcze tego trybu fast bo do meczu zostało kilka tygodni i czy dobrze rozumiem, że nie ma w ogóle opcji wydruku w domu? W FAQ napisali, że bilety wysyłają na 7-10 dni przed meczem. Obawiam się, że nie zdążą dojść i zostanę z niczym.
Będę wdzięczny za pomoc od osób, które mają jakieś doświadczenia w tym temacie. Pozdro i dzieki;)
Edytowano dnia: 12 grudnia 2017, 07:48
Mam też podobny dylemat jak Kolega kiriak. Pierwszy raz kupuję bilety na Tottenham i niepokoi mnie, że oba są na moje nazwisko. Wiecie też może jak to jest z dostawą biletów? Nie ma jeszcze tego trybu fast bo do meczu zostało kilka tygodni i czy dobrze rozumiem, że nie ma w ogóle opcji wydruku w domu? W FAQ napisali, że bilety wysyłają na 7-10 dni przed meczem. Obawiam się, że nie zdążą dojść i zostanę z niczym. Będę wdzięczny za pomoc od osób, które mają jakieś doświadczenia w tym temacie. Pozdro i dzieki;)
12 grudnia 2017, 13:04 [cytuj]
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to dzisiaj ruszyła sprzedaż biletów na NLD. Serwery działają.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to dzisiaj ruszyła sprzedaż biletów na NLD. Serwery działają
badseed66
12 grudnia 2017, 14:29 [cytuj]
badseed66 powiedział/a:
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to dzisiaj ruszyła sprzedaż biletów na NLD. Serwery działają

wczoraj
Edytowano dnia: 12 grudnia 2017, 14:30
wczoraj
12 grudnia 2017, 16:04 [cytuj]
modafashion powiedział/a:
wczoraj


Rzeczywiście wczoraj - ważne, że już.
Rzeczywiście wczoraj - ważne, że już
badseed66
<  1  2  

forum dyskusyjne

tabela ligowa

poprzedni mecz następny mecz

kontuzje / pauza

ankieta

zdjęcie tygodia

statystyki

reklama

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się