PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
ISS
SEBASTIAN SAFIAN 
| Czwartek [2009.02.05; 09:04]
Bolton 3-2 Tottenham
Tottenham poniósł kolejną zasłużoną porażkę w lidze, tym razem pogromcą Spurs został Bolton.

Po godzinie gry Spursi przegrywali 2:0, w pierwszeł połowie bramkę strzelił Puygrenier po dośrodkowaniu z rzutu wolnego, a w 63 minucie podwyższył na 2:0 napastnik Boltonu Kevin Davies.

Nadzieję w serca kibiców Tottenhamu wlał Darren Bent, który między 73, a 75 minutą strzelił 2 bramki i doprowadził do remisu.

Niestety w końcówce z rzutu rożnego wynik na 3:2 dla Boltonu ustalił Davies.

Debiutant Wilson Palacios niczym specjalnym się nie wyróżnił.

Spurs: Cudicini - Corluka (Chimbonda,67), Woodgate, Dawson, BAE - Bentley, Modrić (Bent,46), Zokora (Jenas,46), Lennon, Palacios - Pavlyuchenko.

Bolton: Jaaskelainen, Steinsson, Cahill, Puygrenier(O'Brien,79), Samuel, Taylor, Davies, Muamba, Gardner, Davies, Makukula (Smolarek,61)

Żółta kartka: Dawson


własne
74 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
tuczi ; Redaktor
Wtorek[2009.02.03; 22:30]
Barometr masz rację co do oglądania Pl nie tylko pod kątem Spurs. I przyznaję, że ja właśnie tak robie. Dlatego też... mam nieco inne spojrzenie na sprawę niż Ty... Bentley ma talent i nikt nie może tego zakwestionować. Problem w tym, że to kolejny talent "w stylu angielskim" mój miły Kolego. Przynajmniej tak to wygląda... Ileż to tu już było talentów na miarę Beckhama i innych Rooneyów... Widziałem jego fantastyczne mecze w barwach Blackburn. Grał prześwietnie rewelacyjnie, niesamowicie... Grał........ Jeden sezon..... I tutaj właśnie kończy się to zachwycanie Davidem B. (nie mylić z Beckhamem...)... Ponieważ osiadł na laurach po transferze do nas. Nie zrobił nic w kierunku poprawy swoich umiejętności, ani formy, którą prezentuje. Myśli pewnie, że za same wspomnienia i nazwisko (na które przez ten JEDEN sezon popracował) będzie miał pewne miejsce w składzie. Niestety został jak do tej pory JEDNOSEZONOWĄ gwiazdeczką, która teraz bardziej ceni sobie żel na włosach niż poważną grę. Takich gwiazdeczek było już wiele. Nie zapominaj o tym Barometr. Nie można w nieskończoność liczyć na to, że on w końcu się obudzi. A jeśli się nie obudzi, to będziemy czekać następne sezony ?? Na to chyba, że zmieni fryzurę i zacznie grać w stringach..........
TataPsychopata ; Użytkownik
Wtorek[2009.02.03; 14:29]
1.Juz go zrobiles:)2.Nie zauwazylem3.Strasznie meczysz bule.
Marcin ; Redaktor
Wtorek[2009.02.03; 14:18]
Po raz ostatni się w tym temacie wypowiadam bo nie chce robic syfu.Nie wiem czyś zauważył, że to ty zarzucałeś mi rzeczy, których udowodnić nie potrafisz.I unikasz tego jak możesz.Czemu?Sorry guy, dla mnie sprawa jest prosta.
TataPsychopata ; Użytkownik
Wtorek[2009.02.03; 14:13]
Nie staram ci sie wytnac braku logiki,nie musze. Powtorze sie,dyskusja z takimi ludzmi jak ty nie ma zadnego sensu,nie wazne na jaki temat. Przyznam tylko ze rozbawily mnie twoje nerwy,to tak jakby zaczepiac mlodszego brata:)
Marcin ; Redaktor
Wtorek[2009.02.03; 13:47]
Czemu się tak dnerewuję?Bo mam zwyczaj być zdenerwowanym kiedy ktoś mnie zdenerwuje.A Ty mnie zdenerwowałeś, przyznaję.Tym, że zarzuciłeś mi, że swoje opinie powtarzam po innych.Nie udowodniłeś tego.Tym, że niby naciągam swoje wypowiedzi(chodzi mi o te określenia talentów).A to nieprawda.Tym, że zamiast podjąć dyskusję, ciągle starasz mi się wytknąć brak logiki.A na koniec zarzucasz mi, że dyskusja(której nie było) ze mną nie ma sensu.Tak, wkurzyłem się. @Barometr-no i o coś takiego mi chodziło.Domyślałem się, że Bentley coś tam, coś tam grał w Blackburn(inaczej nikt nie zwrócił by nań uwagi).Ale dlaczego nie uświadomił mi tego TataPsychopata, choć go o to pytałem, to nie mam pojęcia.Aha, co do oglądania Premier League-masz rację rzadko ją oglądam(jedynie nasze mecze oraz retransmisje gier CFC i AV).
Barometr ; Redaktor
Wtorek[2009.02.03; 02:54]
Marcinie śpieszę z odpowiedzią - to, że Bentley ma talent oczywiście można było zobaczyć w Blackburn w zeszłym sezonie. Kapitalne spotkania rozgrywał na prawej stronie, co w efekcie pozwoliło mu wygryźć Becksa, czy naszego Lennona w reprezentacji Anglii. To, że teraz jest gorzej każdy widzi, ale w przeciętnym Blackburn rozgrywał mecze absolutnie rewelacyjne. Polecam oglądanie Premier League nie tylko przez pryzmat naszej drużyny - można się wiele ciekawego dowiedzieć o tym kto ma talent, a kto nie ma.
TataPsychopata ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.02.02; 21:19]
Czemu sie tak denerwujesz?
Marcin ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 21:15]
Jaka do ***** ********* dyskusja?A odpowiedziałeś na jakiekolwiek pytanie?!Skontrowałeś którykolwiek argument!?Nie!Bo ***** zamiast tego wytykałeś mi mój niby brak logiki!Co jest do ***** ********* nielogicznego, sprzecznego, w stwierdzeniu, że Bentley to niezły piłkarz ale nie ma predyspozycji do gry na skrzydle?!
TataPsychopata ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.02.02; 20:35]
Dyskusja z toba nie ma sensu. Tak zakreciles ze Bentley po przeczytaniu twoich postow moglby wpasc w ciezka chorobe psychiczna.
Marcin ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 20:19]
Spoko.Do usług.Po pierwsze czy doczekam sie odpowiedzi na postawione pytania?Bo jak na razie usilnie starasz się wytknąć mi brak logiki.A odpowiedzi unikasz.Co do kwestii talentu.Kto pierwszy stwierdził iż Bentley ma "wielki" talent?Pisałem o RZEKOMYM talencie bo to Ty twierdziłeś że Bentley posiada talent.Łapiesz?Aha, gdzie napisałem, że Bentley ma ogromny talent?I co z tego, że Bentley najlepiej czuje się na skrzydle, skoro gra nie ma predyspozycji do gry na ej pozycji, skoro grając tam nie przynosi oczekiwanego pozytku?A ile meczy w reprze miał udanych?A idąć tym tokiem rozumowania, że skoro jest w reprze jest dobry, to jakiego pieruna cała ta strona?Te wszytkie posty i komentarze?Przecież skoro np HR nie wystawia Gio to Gio musi byc słaby.Łapiesz?Aha, jeszcze jedno-nawet zakładając, że napisałem że Bentley dysponuje ogromnym talentem(czego nie zrobiłem) ale nie sprawdza się na skrzydle to gdzie tu brak logiki?Terry czy Buffon tez mają ogromny talent a spróbuj wyobrazić ich sobie na skrzydle.I na koniec-jeśli planujesz mi odpowiedzieć to proszę zacznij od odpowiedzi.Próby udowodnienia mi sprzeczności zostaw na później.
tuczi ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 20:17]
Ja doskonale Cię rozumiem Tata. Pisząc swój komentarz chciałem uwidocznić to, że jeśli mamy dawać szansę komuś, kto potrzebuje czasu na odbudowanie formy, to nie jest to tylko i wyłącznie faworyzowany moim zdaniem Bentley (którego uważasz za świetnego piłkarza), ale również Dos Santos (którego ja również uważam za świetnego piłkarza bez formy)... Jakaś równowaga powinna być....
TataPsychopata ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.02.02; 20:08]
tuczi pisalem tez ze brakuje wartosciowych zmiennikow.Dla mnie moze grac nawet Srio byle byl w formie i dawal COS druzynie.
TataPsychopata ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.02.02; 20:04]
Gdyby nie udowodnil talentu to nigdy nie znalazl by sie w reprezentacji,tam nie biora ludzi z nikad.Zauwaz ze napisales 'bedzie wartosciowy jesli zacznie wykorzystywac RZEKOMY TALENT.Teraz piszesz juz 'NIEBAGATELNEGO TALENTU' i 'OGROMNEGO TALENTU'.Troche to smieszne:) Dobra skoro piszesz juz ze ma ogromny talent a nie nadaje sie na gre na skrzedle(pozycja na ktorej najlepiej sie czuje i pewnie jest ustawiany od mlodzika) w broniacym sie przed spadkiem Tottenhamie to jednak przeczysz sobie.Spoko napisz kolejny post ale i tak dla mnie niezle juz namieszales.
tuczi ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 19:58]
Tak tak Tata, ja wiem co pisałeś ;-). Jednak idac Twoim tokiem myślenia, to dajemy obu szanse na odbudowanie formy i czekamy na nią, prawda ? A nie puszczamy Gio na transfer, a Bentleya głaskamy po głowie i mówimy - dochodź do formy bobasku...
Marcin ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 19:43]
Niby miał byc koniec, no ale cóż...Po czym wnosisz, że moja opinia o dryblingu i szybkości bierze się z powtarzania po innych?Potrafisz to jakoś wyjaśnić? Połączyłem sobie te moje posty, przeczytałem.I co?Czy są przeciwstawne?Od początku pisałem, że Bentley swoje zalety MA.Ale czy kilka udanych zagrań to można uznać za wykorzystanie niebagatelnego talentu?Reaumując-twierdziłem, że Bentley nie wykorzystuje tego swojego ogromnego talentu.Twierdziłem też ze zdarzają mu się udane zagrania.A jako, że kilka udanych zagrań to nie jest wykorzystanie "niebyle jakiego" talentu, sprzeczności tu nie widzę.Tak, zarazem bronię go i atakuje.I nie wiem w czym tu problem.Bronię bo uważam, że coś tam, coś tam potrafi.Atakuję bo uważam, że nie nadaje się na skrzydłowego.Pisałem, że to"niezły piłkarz, ale nie nadaje się na skrzydłowego".Tak, jednocześnie bronię i atakuje.I wcale tego nie ukrywam.Czy to co wyzej napisałem wystarczająco jasno pokazuje moje zdanie o Bentleyu?Tak, dostrzegam w nim dobrego piłkarza tylko brakuje mu szybkości(i dryblingu, gdyby ktos zapomniał).(Czy to jest ze soba sprzeczne?(.I w związku z powyższym uważam, że nie nadaje się na skrzydłowego.I oto mu od początku chodziło.Patrz na mój 3 tu post.Aha, te moje pytania są nadal aktualne.Kiedy Bentley objawił swój talent?Bo napisałeś, że już udowodnił swój talent.Więc ciekawi mnie to-kiedy?
TataPsychopata ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.02.02; 19:38]
Pewnie ma umiejetnosci(santos) na pierwsza 11.Teraz nie gra,widocznie jest bez formy,niech spokojnie pracuje na treningach. Wczesniej pisalem ze skoro Bentley jest bez formy to powinien odpoczac i usiasc na lawce.Nie jestem wielkim fanem Bentleya,jest mi obojetny,choc doceniam jego talent.
tuczi ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 19:30]
Tata - Bentley ma talent i trzeba mu dać trochę czasu na odbudowanie formy... Jak w takim razie okreslisz sytuację Gio ? On n ie ma talentu ? On nie pokazał swych umiejetności w FCB ? Jeśli tak do tego podchodzić, to Dos Santos również powinien grac w pierwszej "11".......... I dajmy mu troszkę czasu.......
TataPsychopata ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.02.02; 19:22]
Kolego nie mow ze nie zalapales ze moj wstep to tez byla ironia... Zgodze sie nie jest wybitnym szybkosciowcem(co nie znaczy ze jest wolny) choc uwazam ze drybling ma dobry,gdybys sie lepiej przypatrzyl a nie tylko powtarzal po innych to bys to pewnie zauwazyl.Rzeczywiscie nie rozumiem co piszesz.W kilku postach napisales przeciwstawne ze soba stwierdzenia.Sprobuj polaczyc je(posty) w calosc i przeczytaj na glos,to tak jak bys probowal zarazem go bronic i atakowac.Napisales ze nie widziales jeszcze meczu w ktorym by pokazal swoj talent a w innym poscie piszesz ze dostrzegasz w nim dobrego pilkarza tylko brakuje mu szybkosci.Zdecyduj sie i napisz w jednym poscie swoje zdanie na jego temat konczac nasz spor.Pozdrawiam
Marcin ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 18:10]
Stary, nie mów, że nie załapałeś, że wstęp to była ironia.Teraz to ja się zripostuje-"czy Ty naprawdę nie rozumiesz co się pisze??"Przecież mi nie chodzi o to, że Bentley to beznadziejny zawodnik.Chodzi mi o to, że nie nadaje się na skrzydłowego.Bo jestZA WOLNY i SŁABO DRYBLUJE.A Ty mi wyjeżdżasz z jego udanymi zagraniami.A o czym ja pisałem, że strzały i podania Bentley ma dobre?!O jego mamie i wesołych perypetiach kasztaniaków?Czy może o tym, że to niezły piłkarz ale nie nadaje się na skrzydłowego?!Ja też widziałem wiele jego udanych zagrań.Co nie zmienia faktu, że na skrzydłowego jest za WOLNY i za SŁABO DRYBLUJE."Skoro jest slabszy powinien odpoczac od pierwszej 11 ale nie ma godnych zastepcow."A co to ma do rzeczy?Gdyby miał godnych zastępców byłby SZYBSZY i lepiej DRYBLOWAŁBY?Dobra.Koniec tematu z mojej strony.I przepraszam za ton.
TataPsychopata ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.02.02; 17:39]
'a na WHL jeszcze nie gram bo mi sie nie chce'-no to czyms sie roznicie,on gra.'Ja też mam talent i to nie byle jaki'-dla siebie juz nie jestes taki krytyczny:) Pokazuje talent,inaczej by go tu nie bylo.Redknapp musi w nim widziec talent i wiazac z nim nadzieje bo inaczej juz by szukal kogos w jego zastepstwo.Ogladam mecze i widzialem wiele jego udanych zagran ale zgodze sie ze teraz nie jest w formie.Nie tacy pilkarze jak on mieli gorsze dni.Popatrz na Ronaldinho-nie zaprzeczysz chyba ze ma niesamowity talent a w niektorych spotkaniach przypomina 70kg czystego drewna.Tak juz jest w pn.Skoro jest slabszy powinien odpoczac od pierwszej 11 ale nie ma godnych zastepcow.
Marcin ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 16:55]
"Bentley w ostatnich meczach mogl nie grac dobrze"W jakim meczu w barwach Spurs zagrał naprawdę dobrze? "on ma wielki talent,on juz to udowodnil" Kiedy?W barwach Blackburn?Czy tą zmianą, kiedy wszedł na boisko i podobno zagrał dobrze(nie pamietam w jakim to było meczu)? "wiec daj mu troche czasu" Nie.Bo bronimy się przed spadkiem.A Bentley to nie jest utalentowany junior, na którego rozwój można czekać. "przestac psioczyc"Nie psioczę.Wytykam wady Bentleya(zważ, że napisałem wcześniej, że to nie jest zły piłkarz, że doceniłem jego zalety).Psioczę tylko na Benta bo go nie lubię.
Marcin ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 16:50]
Ja też mam talent i to nie byle jaki a na WHL jeszcze nie gram bo mi sie nie chce.Co z tego, że Bentley ma talent skoro go nie pokazuje.Nie pokazuje!Więc nie jest wartościowy.Będzie wartościowy, kiedy zacznie wykorzystywać rzekomy talent.A co do zakładu-ja mogę poczekać aż uznasz iż David jest w swojej optymalnej forme.Wtedy zobaczymy czy jest szybki i czy potrafi na pełnej szybkości mijać rywali.Stoi?
TataPsychopata ; Użytkownik
Poniedziałek[2009.02.02; 16:21]
Marcin czy ty naprawde nie rozumiesz co sie pisze??Bentley w ostatnich meczach mogl nie grac dobrze,dla ciebie mogl byc nawet najslabszy.Nie jest w najlepszej formie.Chodzi o to ze bezwzgledu na gorsza dyspozycje on ma wielki talent,on juz to udowodnil,wiec daj mu troche czasu i przestac psioczyc bo nie trzeba byc mourinho zeby zauwazyc ze ostatnio nie blyszczy.Chcesz moge sie z toba zalozyc,mozliwe ze przegram ale i tak zdania nie zmienie.On ma talent i to nie byle jaki.
gaizka ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 12:37]
Ciężko nam się gra z takimi kopaczami na ich terenie. Bolton strzelił nam wszystkie bramki po dośrodkowaniach, wiedzieliśmy że będą tak grali, a mimo to pozwoliliśmy na to, co ciekawe my mieliśmy 10 rzutów rożnych, oni jedynie 2 !! Na pewno na plus debiut Chimbo i zmiana Benta, jednak tego dnia oprócz środka pomocy zawiodła obrona i chyba Carlo...
Marcin ; Redaktor
Poniedziałek[2009.02.02; 10:45]
To ja mam propozycję dla obrońców dynamiki i dryblingu Bentleya.Policzymy w następnym meczu wygrane przez Davida pojedynki 1 na 1, i porównamy ze średnią jakiegoś powszechnie szanowanego skrzydłowego(wybór pozostawiam Wam, obrońcy).Żeby nie było tak łatwo, zaczniemy liczyć w łatwiejszym meczu niż z Assenalem.Jeśli przegram(tzn, kiedy liczba wygranych przez Bentleya pojedynków zostanie uznana za zadowalającą) to np., wstawię sobie jakiś brzydki awatar.Albo co tam bedziecie chcieli.Z wielką chęcią przegrałbym taki zakład.
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 23:37]
Wczoraj jednak częściej operował na niej Bentley...
Wujo ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 23:35]
Tuczi-jeśli już to prawa strona,bo na lewej częściej grywa Lennon.Nie zmienia to jednak faktu,ze dobrze było by mieć 2 wingerów w składzie,że Aaaron I Bentley mieli konkurencję.
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 22:13]
Jesteś pewny Barometr, że nasza lewa strona, która mocno mocno kuleje, ma czas na czekanie aż Bentley odbuduje formę ?? Czy też mamy po prostu ograniczać grę lewą flanką i cisnąć jedynie środkiem lub prawą ?? Na takie rzeczy to chyba jest czas w okresie przygotowawczym...
Barometr ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 22:06]
Popieram Psychopatę. Bentelyowi jestem w stanie dać czas na odbudowę formy. Umiejętności ma, tylko coś z psychiką nie gra, ale to da się naprawić. Poza tym uważam, że jest zdecydowanie lepszy od Beksa i ma szanse być najlepszym skrzydłowym w lidze.
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 17:48]
Tak podobny.Podobnie sie porusza po boisku jak Becks.
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 17:47]
widzialem jak na szybkosci mija dwoch zawodnikow:)sie uwzieliscie bo akurat formy nie ma a wiadomo ze to bardzo wartosciowy zawodnik,ma wielki talent.Jak bedzie w formie to wam przypomne co pisaliscie.
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 17:17]
Podobny do Beckhama ?? No proszę Cię... Chyba tylko pozowaniem na modela... Różnica jednak taka, że Becks robi to raczej poza boiskiem, a Bentley na nim... "Ma drybling", oki. A co z szybkością i udanymi dosrodkowaniami ? Widziałeś chociaż jedno w jego wykonaniu wczoraj ? Czy to z akcji czy też (Jezusku jedyny...) z rzutów rożnych ?
Marcin ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 17:01]
Nie no, obaj jeszcze lubią zmieniać fryzury. A skoro Bentley jest dobry to czemu tego nie pokazuje?Skoro ma drybling to czemu tak rzadko mija rywali?
Paweł ;
Niedziela[2009.02.01; 16:59]
podobny do Beckhama ciekawe w czym xD? no chyba tylko w tym że oboje nie są szybkościowcami..
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 16:50]
Bentley jest dobry i MA DRYBLING!Nie wiem o co wam chodzi w ogole..i przypomina Beckhama a on tez skrzydlowy.
Wujo ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 15:42]
Paweł-jeśli o mnie chodzi to od czasów Jola regularnie pisałem o braku skrzydeł...ale widać,takie z nas "diabły",że nimi gardzimy
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 15:21]
Macie racje Panowie. Bentley wygląda mi na skrzydłowego tak jak Jaap Stam na rozgrywającego... Skrzydłowy musi mieć to "depnięcie", bo bez tego jest dno. Myślę, że mógłby sprawdzić się jako środkowy. Tyle tylko, że ktoś musiałby zaryzykować i spróbować takiego rozwiązania. Harry kombinuje i w zasadzie ryzykuje z ustawieniami, ale tego boi się zrobić chyba. Dlaczego ? No właśnie, dlaczego ?
Paweł ;
Niedziela[2009.02.01; 15:15]
z Bentleyem mamy ten sam problem co z Reidem i Steedem- niby nieźli, ale nikt nie potrafi pojąć dlaczego ktos kiedys ich zrobil skrzydlowymi a nie srodkowymi pomocnikami, przeciez szybkosci za grosz. Ja np tez nie moge zrozumiec dlaczego ktos zrobil Jenasa srodkowym pomocnikiem a nie skrzydlowym, uwazam ze tam sprawdzalby sie lepiej, zreszta pokazywal sie na prawej pomocy kiedys naprawde fajnie
Marcin ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 15:05]
Bo z Bentleya to taki skrzydłowy jak z koziej rzyci trąba.Nie twierdzę, że to tak zły piłkarz ale skrzydłowy z przeciętnym dryblingiem i bez przyspieszenia?Ja bym chetnie widział Bentleya jako środkowego pomoxcnika-uderzyć potrafi, rozegrać też.Podobno już zmadrzał więc dałby może radę.
ginola ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 15:03]
Ja najbardziej nie moge skumac dlaczego Redknapp nie daje szans Dos Santosovi?! Przeciez kazdy widzi, ze Bentley jest beznadziejny, tylko ta durna rudawa angielska pala nie moze sobie z tego zdac sprawy!!! A tu taki talent sie marnuje na lawce (lub trybunach). To swiadczy tez o kolejnej rzeczy, przez ktora angielscy trenerzy sa tacy beznadziejni - nie ogladaja innych lig niz Premier League, no co najwyzej CCC czy Szkocka:|
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 14:55]
No niestety mocno "uskrzydleni" to my nie jesteśmy... Niby coś ostatnio zaczyna grać Lennonek i oby mu tak na dłużej pozostało. ale już lewa flanka to tragedia... Bentley zdecydowanie nie spełnia tego co wszyscy oczekujemy. W sumie to duży zawód...
Paweł ;
Niedziela[2009.02.01; 14:46]
Wujo - ale od ilu to juz lat upominamy się o skrzydłowych? z 5 chyba. Wiązałem duże nadzieje z Gio ze to on bedzie tym naszym "Cristiano" w pomocy, ktory bedzie nam mecze wygrywał - może Taarabt... a tu pstro
Wujo ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 14:35]
Sajmon-uproszczenie jak uproszczenie,ale nie można zarzucać napastnikom,że nie strzelają w lidze tylko w pucharach(z Bentem jest odwrotnie). Według mnie za słabo mamy obsadzone skrzydła i to głównie tam zawodzi gra ofensywna.
Marcin ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 14:27]
"ale to NASZ ZAWODNIK. Który w dodatku nie rzucił koszulką, odmówił gry czy załadował coś do brukowców." Któremu nie raz w czasie meczu nie chciało się nawet ruszyć do piłki.Człowiek, który parwie nic nie potrafi to jescze odwala pańszczyznę w czasie meczu.Wejdzie na boisko i stoi.Żeby jeszcze chociaż walczył, szarpał to nie miałbym pretensji o drewniactwo.Dla mnie takie olewanie meczów to jest to samo co rzucenie koszulką klubową.A czy nie walił nic w brukowcach?Ja pamiętam ,że skarżył się na Ramosa, że nie zamienił z nim ani słowa.
TataPsychopata ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 12:21]
Jest za mala rywalizacja w druzynie,druzyna przegrywa-slabsi powinni odpoczywac i grac inni w nastepnym meczu,ale jest za malo zawodnikow w formie ktorym sie chce naprawde grac.
Sajmon ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 10:05]
a odnośnie tego co powiedział Wujo: bardzo uprościłeś ten cały sezon w wykonaniu napadziorów. Owszem, Bent strzelił dużo bram i miał miesięczny przebłysk, że go wszyscy wynosili na salony. O Pavie nie mówię, bo ja do niego nic nie mam. Defoe jest u nas niedługo. Ale mimo wszystko nie statystyki grają na boisku nie? A o ile sobie przypominam, wszyscy narzekali na nasz atak od dłuższeeego czasu. Ale nie tylko atak z resztą... Czasami w meczach nasz środek nie istnieje, prawda. Ale mówiąc już o ataku - bądźmy obiektywni a nie patrzmy na statystyki. I odwalcie wy się od tego Benta, przynajmniej na razie póki jest kogutem. Fakt, czasami chce się wyzywać go od drewniaków (bo rzeczywiście taki napastnik za ponad 10 baniek to żałość), ale to NASZ ZAWODNIK. Który w dodatku nie rzucił koszulką, odmówił gry czy załadował coś do brukowców.
Paweł ;
Niedziela[2009.02.01; 10:04]
moim zdaniem powód jest jeden - zbyt częste zmiany piłkarzy, dlatego nie bardzo się rozumieją, musi zacząć działać efekt synergiczny tak jak pisałem wczesniej, zeby kazdy grał dla druzyny a nie dla siebie. To może potrwać, ale nie można wymieniać znowu pół składu. Znaczy mozna ale wtedy znowu czeka nas taki sezon jak ten. Trzeba wytrzeć kupę z buta o krawężnik. Tylko ja powoli nie wiem co jest tą kupą - Bentley, Bent, Jenas, Huddlestone, Zokora, Modrić? Coraz mniej to rozumiem. Może żaden, po prostu potrzeba im czasu? A może wszyscy? People are strange.. eee . Players are strange ;)
Sajmon ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 09:58]
koko, jak ich oglądam to już sam nie wiem... istota taktyki? zbyt częsta jej zmiana? złe polecenia dla zawodników? a może nastawienie? Harry już chyba skreślił większość meczy i rzeczywiście chce się chronić przed spadkiem.. Ciekawe co im powiedział przed meczem z Boltonem? "Nie przejmujcie się, przeciwnik jest mocny, wygrana nie jest od was wymagana"? Tak sobie to kojarzę ;(
koko ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 09:49]
Ja juz nie za bardzo rozumiem jaka moze byc przyczyna tych ciaglych porazek... niby gracze zdolni (przynajmniej wiekszosc) a jest porazka za porazka... nie wiem. Apropos porazek...i to jest pytanie chyba do spurs3 : jaki sezon Tottenham mial tyle porazek? Czy nie jestesmy na drodze pobicia kolejnego rekordu?
Artur78 ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 02:50]
Jeżeli pojawiają się już głosy o zwolnieniu Redknappa,to naprawdę strzał w łeb jest odpowiedni.Prawda jest taka ze ten toporny zespół pod tytułem Bolton to mozna było rożnieść w try maki.Nie wiem ale cos z chłopakami jest nie tak,niby jest ambicja,ale z drugiej strony są bez jajowi.Nie wiem,ale w zdenerwowaniu sam bym połamał paru kolesi z Boltonu(sorry za zarozumiałość),ten mecz był do wygrania!!!Bolton to nie jest nawet przeciętna drużyna.Nie wiem ale zabrakło walki u naszych chłopaków.Dwie akcje na poziomie indywidualnym i rozwalamy boltonowców bez problemu,a przez reszte meczu ciotujemy jak panienki.Redknapp powinien rozwalić szatnie ze złości i wreście komuś przywalić co ma na mysli,bo to już zaczyna być irytujące jak dajemy się szmacić byle komu.Tottenham to jest FIRMA nie kur*** bezpłodne,wali takie sranie w banie!!!!Sorry za szczerość ale zależy mi na tym by ten klub zaczął wreszcie szanowany.Kocham Tottenham na dobre i na złe ale szlak mnie trafia jak widzę brak ambicji u naszych zawodników.GLORY GLORY TOTTENHAN PO MOJE DNI OSTATNIE!!!!!!!
Wujo ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 01:59]
Edit:zapędziłem się-Berba zdobył kilka bramek mniej,chyba ze 4 czy 5 bo doliczyłem przez niedopatrzenie mecze reprezentacji
Wujo ; Użytkownik
Niedziela[2009.02.01; 01:49]
Powiem tak moi mili,odnośnie mojego wpisu w SB: Romek ma 12 goli,Bent 14...teraz pytanie czy pod koniec sezonu oni będą "gorsi" od duetu Keano(łącznie 24 gole)-Berba(27 bramek)? Mówimy tyle o napastnikach tymczasem...w napadzie wcale nie ma tragedii! Czy nad Spurs ciąży klątwa?
tuczi ; Redaktor
Niedziela[2009.02.01; 00:15]
Tak jak Chimbonda zaliczył asystę przy pierwszej bramce Benta, tak przy drugiej można by na siłę "przypisać" ją Palaciosowi... To jego właśnie strzał dobił do bramki Bent. Ogólnie według Sky Sport Wilson i Pascal zasłużyli na noty 7 (wspólnie z Jenasem i Lennonem), natomiast Bent na najwyższą w naszej drużynie - 8...
Marcin ; Redaktor
Sobota[2009.01.31; 21:53]
Moze to dobrze, że nigdzie nie mogłem złapać transmisji?Znowu chodziłbym podkurzony. "Przegrywaja bo chca zwolnik Redknappa;)Ginola mnie tego nauczyl;)"Naprawdę nie dostrzegasz różnicy? Aha i brawa dla Benta-chociaż mnie nadal nie przekonuje.Ja też w Liceum dostałem dwie piatki z matematyki a i tak kiblowałem.Znaczy, nie ma co się tymi jego bramkami podpalać.Juz na początku coś tam strzelił a później zasnął.
faiTH ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 20:12]
Wilson w drugiej połowie miał kilka obiecujących fragmentów już widać, że wprowadza ten pierwiastek większej walki i zaangażowania w środku pola w naszej ekipie. Bo chyba jakichś wielkich cudów to nikt od niego nie oczekiwał ? Martwi mnie jeszcze jedna kwestia natomiast zupełne ignorowanie Gio przez Harrego tym razem zabrakło go nawet na ławce... jakoś cały czas nie moge się z tym pogodzić mógłby usiąść tam za Campbella którego raczej nie mamy zamiaru zatrzymać. Widać już ( pewnie niektórzy od pocżatku to wiedzieli ale jea się łudziłem) okiem, że za Harrego młodzi, obiecujący raczej nie grają, (już w Pompeys nie dał nawet ednej szansy Saharowi)
tuczi ; Redaktor
Sobota[2009.01.31; 19:46]
Oj Tata... Naturalnie, że trzeba poczekać. Nie można spodziewać się, że od pierwszego meczu będzie grał na 100, czy też jak niektórzy chcieliby na 150 %. Nie ma wątpliwości, że potrzebuje trochę czasu na zgranie się z poszczególnymi zawodnikami i na poznanie dokładnej myśli taktycznej. Moim zdaniem w Wigan pokazał, że grać potrafi oraz, że posiada odpowiednie możliwości. Nie ma co się gotować Panowie. Z każdym meczem Wilson powinien wyglądać coraz lepiej.
TataPsychopata ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 19:39]
Przegrywaja bo chca zwolnik Redknappa;)Ginola mnie tego nauczyl;)
Paweł ;
Sobota[2009.01.31; 19:38]
trzeba czekać panowie, wilson to nie jest zawodnik ktory sam zacznie grac dobrze, tak jak wiekszosc piłkarzy potrzebuje tzw efektu synergicznego - calosc jest lepsza niz suma wszystkich części - to samo dotyczy jego i wielu naszych pilkarzy. Trzeba dać szansę i czas, a nie znowu wywalać piłkarzy nim zaczną pokazywać 100% swych mozliwosci
tuczi ; Redaktor
Sobota[2009.01.31; 19:21]
Jak my wszyscy pewnie ;-)
Sajmon ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 19:12]
ok, zasugerowałem się wypowiedzią pewnego usera spursmanii :) przepraszam, mój błąd- byłem mocno nieprofesjonalny w wypowiedzi, bo słabo interesuję się Wigan, dzięki chłopaki. Nie mniej jednak nic nie mam do Wilsona i cierpliwie czekam aż się "ogra".
tuczi ; Redaktor
Sobota[2009.01.31; 19:10]
Jeśli nie we wszystkich, to opuścił ich bardzo bardzo niewiele. Nie jestem pewien czy można to nazwać "grzaniem ławy"... Akurat tutaj to przesada lekka Panie Sajmon ;-)
Paweł ;
Sobota[2009.01.31; 18:55]
grzał ławę ? hmm ... Mi się wydawało że zagrał w prawie wszystkich meczach, jeśli nie wszystkich
Sajmon ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 18:40]
o matko... czego wy się spodziewaliście po graczu, który grzał ławę w Wigan? poza tym zagrał dopiero 1. mecz, litości trochę... Cudicini nie jest jakimś wybitnym bramkarzem, ale moim zdaniem ten mecz pokazał, że jest zaraz za Gomesem. Brak zauważalnych błędów. A teraz temat Benta. Nie wiem komu kibicuje to towarzystwo na czacie, ale przecież to wciąż nasz zawodnik! On wciąż nosi koguta na lewej piersi. Poza tym ten czat to niewypał.. 10 osób krzyczy, że im wywaliło stream, 6 osób spekuluje kogo by tu jeszcze sprowadzić (wiem, że sagan czy rasiak to żarty, ale ja mówie o pozostałych, "bardziej" realnych). Swego czasu przesiadywałem na czacie, ale przestało mnie to już bawić :| dobra, kończę ten płacz nt. spraw technicznych. Powiem coś jeszcze o meczu. Póki nie dostali zastrzyku nadziei w postaci bramki, Spurs grali jak spadkowicze. Koniec kropka. Vedran tradycyjnie stabilnie w obronie, ale dzisiaj był strasznie wolny jak dla mnie (szczególnie w naszych kontrach.. tzn. w naszych "kontrach"). Pascal, gdyby nie jego asysta to niczym szczególnym by się nie wyróżnił. Stream miałem słaby, ale zauważałem u niego straty piłki, których raczej nie powinno być. Pav: lubię tego zawodnika i dopiero niedawno zrozumiałem, że to nie jest "biegacz" (czy jak ktoś IDEALNIE zauważył "szarpiąca małpa jak Tevez" hahaha :D). On musi mieć kogoś obok siebie (nie byle kogo, może to i jego wada), wtedy jest on partnerem-napastnikiem wybornym. A tak podsumowując to ŻAAAŁOŚĆ. Każdy kolejny mecz to potwierdzenie tegoż zdania: Walczymy o utrzymanie. Wdupiliśmy ze Smolarkami. Cześć ;)
tomson199011 ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 18:36]
Niewiem Co ten Harry Robi raz zagramy wspaniale a 2 raz bznadziejnie dzisiaj brakowało nam Defoe to było widac w 100 % moim zdaiem zawodnikwm meczu był Lennon i Bent chociaz pokazał ze nadal umie strzelac bramki :D a ogóle cały zespół DO DUPY !!!
olivier ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 18:30]
w podusmowaniu meczu zabrakło o chimbondzie on zaliczył udany debiut ;)
Artur78 ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 18:02]
No w tym meczu głównie się potykał o własne korki....
olivier ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 18:01]
nie znasz sie,palacios dobry defensywny bedzie i jest
Artur78 ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 17:59]
To samo można na razie powiedzieć o Palaciosie.
Artur78 ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 17:58]
Co robił Cudicini jak traciliśmy 3 bramkę?Ten zawodnik nie jest żadnym naszym wzmocnieniem,raczej uzupełniliśmy skład o przeciętnego fachowca.......
hotspurfc ;
Sobota[2009.01.31; 17:38]
no i proszę 2 gole dla wszystkich krytykujących tak Benta.
rspurs ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 17:35]
2-0 dla Boltonu.
FallenOne ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 17:20]
54. minuta...nie moge sie doczekac az wroci SB, bo denerwuje mnie, ze nasz nowy nabytek Palacios gra beznadziejnie, a Bentley jeszcze gorzej. Jeden zwod mu sie udal-okiwal sam siebie :/
Barti89 ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 16:21]
co z gomesem ?
Michu ; Użytkownik
Sobota[2009.01.31; 16:08]
gdzie mozna obejrzec mecz ?
Aktualności
Publicystyka
Kot z Anfield Road w Tottenhamie?
Środa [2012.02.08; 18:41]
23 komentarzy
Na boiskach angielskiej Premier League zawrzało. Oto na murawie stadionu Anfield Road w meczu Liverpoolu z Tottenhamem Hotspur pojawiła się nowa gwiazda. A jest nią… przecudn...
Redknapp niewinny!
Środa [2012.02.08; 22:12]
19 komentarzy
Możemy odetchnąć z ulgą - Harry Redknapp został uniewinniony. Nasz menedżer był zamieszany w aferę podatkową. Ostatecznie sąd oczyścił go ze wszystkich zarzutów. Uznano, że Redknap...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
32 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
A jednak można odchodzić z klasą!
Środa [2012.02.08; 15:08]
13 komentarzy
Nie, to nie kolejna wzmianka o Romanie, w zasadzie o jego całkowitym przeciwieństwie, czyli o tym jak Vedran Corluka zmienił klub. 2 dni temu obchodzący swoje 26 urodziny Vedran, ...
Liverpool - Tottenham w RadioGol.pl!
Poniedziałek [2012.02.06; 19:31]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 24. kolejki angielskiej Premier League , w którym to Liverpool FC...
SPURS vs LIVERPOOL
Środa [2012.02.08; 17:12]
47 komentarzy
W poniedziałek na Anfield Road – Spurs zmierzą się z Liverpoolem (transmisja godz. 21.00, Canal +). Będzie to bardzo ważny mecz dla obu drużyn. Koguty będą się starały powięk...
Gareth piłkarzem stycznia!
Środa [2012.02.08; 17:13]
4 komentarze
Już po raz drugi w swej karierze Gareth Bale dostaje prestiżowe wyróżnienie "Barclays player of the month". To zwieńczenie bardzo udanego stycznia w wykonaniu młodego Walijczyka, G...
Tottenham wycofuje się z NextGen Series
Piątek [2012.02.03; 11:54]
7 komentarzy
Tottenham Hotspur postanowił wycofać się z rozgrywek NextGen Series. Ma to związek ze złamaniem przez londyńską drużynę przepisów obowiązujących w tych rozgrywkach. W tygodniu mło...
Syn Iversena zagra w Tottenhamie
Piątek [2012.02.03; 10:14]
5 komentarzy
Na pocieszenie po dość niezwykłym okienku transferowym w wykonaniu Kogutów możemy podać informację, że Tottenham pozyskał syna naszego byłego napastnika, Steffena Iversena. Nasi s...
Steve Kean: "Może sztab medyczny Tottenhamu mu pomoże"
Czwartek [2012.02.02; 18:49]
24 komentarzy
Steve Kean, menedżer Blackburn Rovers, ma nadzieję, że sztab medyczny Tottenhamu doprowadzi do pełnej sprawności Ryana Nelsena, byłego zawodnika klubu z Ewood Park. Nowozelandczyk ...
Nelsen nowym Kogutem
Niedziela [2012.02.05; 09:55]
38 komentarzy
To o czym trąbiły wszystkie portale, trenerzy Tottenhamu oraz agent piłkarza stało się faktem. Ryan Nelsen został nowym nabytkiem Kogutów. 34-letni środkowy obrońca podpisał półroc...
Piłkarz z Antypodów jednak wzmacnia Tottenham
Środa [2012.02.01; 22:11]
9 komentarzy
Potwierdziły się doniesienia sugerujące, że Tottenham zakontraktował piłkarza z Antypodów. Na szczeście nie jest to jeszcze Ryan Nelsen, a osiemnastoletni Giancarlo Gallifuoco. Gi...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
32 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
Inna twarz futbolu – Harry Redknapp filozoficznie
Poniedziałek [2012.01.02; 15:02]
20 komentarzy
„Między nami, managerami” – tak nazywa się projekt, realizowany przez program 4 Brytyjskiego radia, polegający na rozmowach z jednej strony z liderami biznesu, z ...
4-2-3-1, czyli Harry szuka nowych rozwiązań
Środa [2011.12.28; 15:56]
19 komentarzy
We wczorajszym spotkaniu z Norwich, Harry Redknapp ustawił drużynę Tottenhamu w inny sposób niż nas dotąd przyzwyczaił. Menedżer Kogutów prawdopodobnie wyciągnął odpowiednie wniosk...
Na zakupy do Blackburn, biegiem!
Środa [2011.12.28; 13:06]
17 komentarzy
Trudno zrozumieć dyspozycję Blackburn Rovers, ekipy złożonej przecież z przyzwoitych piłkarzy takich jak Pedersen, Dunn, Yakubu, Robinson, Salgado, Givet, Nelsen, N'Zonzi, Dann czy...
Luka nie jest bocznym pomocnikiem, Harry!
Piątek [2011.12.23; 13:37]
47 komentarzy
Po pierwsze, bądźmy szczerzy. Gdyby ktoś po pierwszych dwóch spotkaniach sezonu powiedział, że przed Bożym Narodzeniem będziemy na 3 miejscu i będziemy rozczarowani z powodu remisu...
Reflektory na Modricia
Piątek [2011.12.23; 11:17]
82 komentarzy
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ ...
Give Roman some love!
Poniedziałek [2011.12.19; 16:44]
42 komentarzy
Ze zdumieniem po wygranej z Sunderlandem i zwycięskim golu Romana Pawluczenki w tym spotkaniu przeczytałem wiadro pomyj (celowo przesadzam) wylane na głowę Rosjanina. Zastanawiam...
Bohater najgorszy z najgorszych
Niedziela [2011.12.18; 23:20]
28 komentarzy
Musicie mi wybaczyć, że mimo zwycięskiego spotkania ponarzekam. Ale ponarzekam tylko i wyłącznie na jedną osobę, którą jest rosyjski snajper Roman Pavlyuchenko. Popularny "Pav" zas...
Kaki, Torresy i Tevezy, czyli czego to ludzie nie wymyślą
Środa [2011.12.14; 20:28]
18 komentarzy
Daniel Levy bywa jak Święty Mikołaj - czasem w okienku transferowym sprawi nam niesamowity prezent, a czasami przyniesie rózgę. Niektóre prezenty po rozpakowaniu nie robiły wrażeni...
Passy Kogutów
Środa [2011.12.14; 20:59]
brak komentarzy
Zwycięstwo nad Boltonem w ostatniej ligowej kolejce było naszym 6-stym z rzędu zwycięstwem w Premier League. Kolejne 3 punkty przeciwko Stoke w niedzielę – spowodują, że Sp...
Big Tom - czy odnajdzie się w nowym Tottenhamie?
Środa [2011.12.07; 19:04]
25 komentarzy
Koguty prezentują się nadzwyczaj dobrze w obecnym sezonie. Wreszcie ekipa Harry'ego Redknappa odnalazła własny styl, rozpoznawalny w całej Premier League, a do tego bardzo skuteczn...
Run Gareth, run!
Czwartek [2011.12.01; 23:04]
27 komentarzy
Niech nikogo nie zmyli tytuł - nie będzie o samym Bale'u. Ostatnio poruszyliśmy temat Ledley'a Kinga, dziś postanowiliśmy na łamach naszej strony pochylić się nad fenomenalnymi skr...
Użytkownicy Online:
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 1472
Najnowszy użytkownik: corey
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU