PANEL UŻYTKOWNIKA
Login:
Hasło:
ISS
PAWEŁ MORGA 
| Poniedziałek [2010.02.15; 20:14]
Managerowie Spurs - ich pierwsze 55 meczów w lidze.
Pewnie niektórzy ze Spursmaniaków pamiętają, że gdy któryś z naszych managerów poprowadzi Spurs w 55-ciu ligowych meczach to przedstawiam małą statystykę. Harry poprowadził nas po raz 55-ty w PL vs Wolves. W związku z tym pokusiłem się o statystyczne wyliczenie osiągnięć managerów Spurs w ich pierwszych 55-ciu ligowych meczach. Dlaczego właśnie liczba 55 ? Liczba ta odzwierciedla mniej więcej 1,5 sezonu w lidze, z kolei o większą ilość meczów nie jest łatwo na Lane. Przekonało się o tym wielu managerów, stąd zabraknie w zestawieniu m.in. Ardilesa, Grossa, Pleat’a, Santiniego czy Ramosa. Myślę, że dla kibiców Spurs to wyliczenie będzie ciekawą lekturą. Ciekawe jest porównanie osiągnięć Martina i Harry’ego – wręcz identyczne, stracić w 55-ciu meczach tyle samo bramek – to naprawdę trudno, żeby się udało. A i strzelić udało się prawie taka samą ilość.

HARRY REKNAPP (27.10.2008 – ???) - 55 meczów : 25 zwycięstw – 14 remisów – 16 porażek. Bramki : 83:59 ( 24 bramki na plusie).
Rozbicie procentowe : 45 % zwycięstw – 26 % remisów – 29 % porażek. Średnio na mecz 1,50 gola strzelonego : 1,07 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Harry zdobył 64 punkty, co daje 58 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 1,16 punktu na mecz.

MARTIN JOL (08.11.2004 – 25.10.2007) - 55 meczów : 23 zwycięstwa – 16 remisów – 16 porażek. Bramki : 80:59 (21 bramek na plusie).
Rozbicie procentowe : 42 % zwycięstw – 29 % remisów – 29 % porażek. Średnio na mecz 1,45 gola strzelonego : 1,07 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Jol zdobył 62 punkty, co daje 56 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 1,12 punktu na mecz.

GLENN HODDLE (IV’2001-IX’2003) - 55 meczów : 23 zwycięstwa – 10 remisów – 22 porażki. Bramki : 76:81 (5 bramek na minusie).
Rozbicie procentowe : 42 % zwycięstw – 18 % remisów – 40 % porażek. Średnio na mecz 1,38 gola strzelonego : 1,47 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Hoddle zdobył 56 punktów, co daje 51 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 1,01 punktu na mecz.

GEORGE GRAHAM (1998-IV’2001) - 55 meczów : 18 zwycięstw – 17 remisów – 20 porażek. Bramki : 72:65 (7 goli na plusie).
Rozbicie procentowe : 33 % zwycięstw – 31 % remisów – 36 % porażek. Średnio na mecz 1,30 gola strzelonego : 1,18 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Graham zdobył 53 punkty, co daje 48 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 0,96 punktu na mecz.

GERRY FRANCIS (1994-1997) - 55 meczów : 22 zwycięstwa – 21 remisów – 12 porażek. Bramki : 78:57 (21 goli na plusie).
Rozbicie procentowe : 40 % zwycięstw – 38 % remisów – 22 % porażek. Średnio na mecz 1,4 gola strzelonego : 1,03 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Francis zdobył 65 punktów, co daje 59 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 1,18 punktu na mecz.

TERRY VENABLES (1987-1991) - 55 meczów : 17 zwycięstw – 18 remisów – 20 porażek. Bramki : 69:72 (3 bramki na minusie).
Rozbicie procentowe : 31 % zwycięstw – 33 % remisów – 36 % porażek. Średnio na mecz 1,2 gola strzelonego : 1,3 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Venables zdobył 52 punkty, co daje 47 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 0,94 punktu na mecz.

PETER SHREEVES (1984-1986) - 55 meczów : 28 zwycięstw – 10 remisów – 17 porażek. Bramki : 104:70 (34 gole na plusie).
Rozbicie procentowe : 51 % zwycięstw – 18 % remisów – 31 % porażek. Średnio na mecz 1,8 gola strzelonego : 1,27 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Shreeves zdobył 66 punktów, co daje 60 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 1,2 punktu na mecz.


KEITH BURKINSHAW (1976-1984) - 55 meczów : 20 zwycięstw – 12 remisów – 23 porażki. Bramki : 78:84 (6 goli na minusie).
Rozbicie procentowe : 36 % zwycięstw – 22 % remisów – 42 % porażek. Średnio na mecz 1,4 gola strzelonego : 1,5 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Burkinshaw zdobył 52 punkty, co daje 47 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 0,94 punktu na mecz. Do to tej pory wszyscy managerowie prowadzili Spurs tylko w najwyższej klasie rozgrywkowej, Burkinshaw prowadził Spurs w Div. Two i Div. One.

TERRY NEILL (1974-1976) – ex goon who was no good. 55 meczów : 15 zwycięstw – 18 remisów – 22 porażki. Bramki : 69:82 (13 goli na minusie).
Rozbicie procentowe : 27 % zwycięstw – 33 % remisów – 40 % porażek. Średnio na mecz 1,2 gola strzelonego : 1,49 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Neill zdobył 48 punktów, co daje 44 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 0,87 punktu na mecz.

BILL NICHOLSON (X’1958-1974) - 55 meczów : 22 zwycięstwa – 15 remisów – 18 porażek. Bramki : 121:102 (19 goli na plusie).
Rozbicie procentowe : 40 % zwycięstw – 28 % remisów – 32 % porażek. Średnio na mecz 2,2 gola strzelonego : 1,8 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Nicholson zdobył 59 punktów, co daje 54 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 1,07 punktu na mecz.

JIMMY ANDERSON (1955-1958) - 55 meczów : 24 zwycięstwa – 8 remisów – 23 porażki. Bramki : 101:90 (11 bramek na plusie).
Rozbicie procentowe : 44 % zwycięstw – 14 % remisów – 42 % porażek. Średnio na mecz 1,8 gola strzelonego : 1,6 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Anderson zdobył 56 punktów, co daje 51 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 1,01 punktu na mecz.

ARTHUR ROWE (1949-1955) - 55 meczów : 34 zwycięstwa – 10 remisów – 11 porażek. Bramki : 109:53 (56 goli na plusie).
Rozbicie procentowe : 62 % zwycięstw – 18 % remisów – 20 % porażek. Średnio na mecz 1,98 gola strzelonego : 0,96 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Rowe zdobył 78 punktów, co daje 71 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 1,41 punktu na mecz. Rowe prowadził drużynę w rozgrywkach pierwszej i drugiej ligi, w obydwu zresztą zdobył tytuły mistrzowskie, co tłumaczy świetną statystykę.

JOE HULME (1946-1949) - 55 meczów : 22 zwycięstwa – 18 remisów – 15 porażek. Bramki : 86:66 (20 goli na plusie).
Rozbicie procentowe : 40 % zwycięstw – 32 % remisów – 28 % porażek. Średnio na mecz 1,56 gola strzelonego : 1,2 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Hulme zdobył 62 punkty, co daje 56 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 1,12 punktu na mecz. Hulme jako jedyny z dotąd prezentowanych prowadził Spurs tylko w Division Two.

JACK TRESADERN (1935-1938) - 55 meczów : 23 zwycięstwa – 15 remisów – 17 porażek. Bramki : 118:76 (42 gole na plusie).
Rozbicie procentowe : 42 % zwycięstw – 28 % remisów – 30 % porażek. Średnio na mecz 2,14 gola strzelonego : 1,38 gola traconego.
Biorąc po uwagę (dla ułatwienia w liczeniu) że za zwycięstwo przyznajemy 2 punkty , a za remis 1 punkt – to na 110 punktów możliwych do zdobycia – Tresadern zdobył 61 punktów, co daje 55 % możliwych do zdobycia punktów, czy też inaczej 1,10 punktu na mecz. To kolejny manager, który prowadził Spurs tylko w II lidze.

Na tym zakończę moje wyliczenia, ponieważ dalsze cofanie się w historię managerów Spurs według mnie nie ma już sensu. Zresztą i tak obecność trenera sprzed II W.Ś. jest na wyrost, jego wyniki statystyczne służą porównaniu epok w historii Spurs, sprzed i po wojnie.

· Najwięcej zwycięstw w pierwszych 55-ciu ligowych meczach odniósł Arthur Rowe – 34 zwycięstwa (62 %), należy jednak pamiętać, że prowadził on Koguty wówczas, kiedy zdobywali mistrzostwo rok po roku, najpierw w Second Division a potem w First Division. Wyłączając Rowe’a – najwięcej zwycięstw odniósł Peter Shreeves – 28 zwycięstw (51 %). Redknapp wyprzedził - Martina Jola, który z 23 zwycięstwami (42 %) plasuje się na równi z Hoddlem, od którego jednak ma lepszy ogólny bilans punktowy i bramkowy.
· Najmniej zwycięstw w pierwszych 55-ciu ligowych meczach odniósł Terry Neill – 15 zwycięstw (27 %). Drugi w tej niechlubnej statystyce jest, co może dziwić - Terry Venables – 17 zwycięstw (31 %), a zaraz za nim George Graham – 18 zwycięstw (33 %). Warte podkreślenia jest to, że Neill i Graham to ex-Gunnersi... Natomiast co by nie pisać o Venablesie, to on nas doprowadził do ostatniego wielkiego sukcesu – Pucharu Anglii w 1991 r.
· Najwięcej remisów w pierwszych 55-ciu ligowych meczach zanotował Gerry Francis – 21 remisów (38 %).
· Najmniej remisów w pierwszych 55-ciu ligowych meczach zanotował Jimmy Anderson – 8 remisów (14 %).
· Najwięcej porażek w pierwszych 55-ciu ligowych meczach ponieśli : Keith Burkinshaw i Jimmy Anderson – 23 porażki (42 %). Mimo to jak widać po przykładzie Burkinshawa – nie przeszkodziło to Kogutom pod jego wodzą zdobyć później dwukrotnie FA CUP i raz P. UEFA.
· Najmniej porażek w pierwszych 55-ciu ligowych meczach poniósł Arthur Rowe – 11 porażek (20 %), a zaraz za nim uplasował się Gerry Francis – 12 porażek (22 %). Gdyby nie rekordowy bilans remisów – Francis znalazł by się w czołówce managerów Spurs.
· Najwięcej bramek w pierwszych 55-ciu ligowych meczach strzelili podopieczni Billa Nicholsona – 121 goli – średnio 2,2 gola na mecz.
· Najmniej bramek w pierwszych 55-ciu ligowych meczach strzelili podopieczni Terry Neilla i Terry Venablesa – po 69 goli – średnio 1,2 gola na mecz.
· Najwięcej goli w pierwszych 55-ciu ligowych meczach stracili podopieczni również Billa Nicholsona – 102 gole – średnio 1,8 gola na mecz.
· Najmniej goli w pierwszych 55-ciu ligowych meczach stracili podopieczni Arthura Rowe - 53 gole – średnio 0,96 gola na mecz. Nieco gorzej wypadają Gerry Francis – 57 goli (1,03 gola na mecz) i Martin Jol – 59 goli (1,07 gola na mecz).
· Najlepszą różnicę bramkową z pierwszych 55-ciu ligowych meczów zanotował po raz kolejny Arthur Rowe – 56 goli na plusie, za nim uplasował się Jack Tresadern – 42 gole na plusie, trzeci jest Peter Shreeves – 34 gole, czwarty – Harry z 24 golami, a za nim ex-aequo Francis i Jol – po 21 goli na plusie.
· Najgorszą różnicę bramkową z pierwszych 55-ciu ligowych meczów zanotował Terry Neill – 13 goli na minusie.
· Najwięcej procentowo punktów w pierwszych 55-ciu ligowych meczach zdobył oczywiście Arthur Rowe – 71 % możliwych do zdobycia punktów, 1.41 punktu na mecz. Peter Shreeves – 60 % i 1,2 punktu na mecz. Francis 59 % - 1,18 punktu, Harry –58 % i 1,16 punktu, wreszcie Jol 56 % - 1,12 punktu na mecz.
· Najmniej procentowo punktów w pierwszych 55-ciu ligowych meczach zdobył Terry Neill – 44 % możliwych do zdobycia punktów, 0.87 punktu na mecz. Za nim są Burkinshaw i Venables po 47 % - 0,94 punktu na mecz.

Jak widać nasi najbardziej utytułowani trenerzy nie pojawiają się często, a jeżeli już to w mniej chwalebnych wyliczeniach. To świadczy o tym, że potrzeba czasu aby zbudować prawdziwą drużynę, zdolną do zdobywania tytułów w kraju i za granicą. Nicholson a zwłaszcza Burkinshaw mieli trudne początki, a jednak to dzięki nim zdobyliśmy 2/3 naszych trofeów.
Chciałbym doczekać jakiegoś trenera Spurs, który poprowadzi Spurs w 100 ligowych meczach i przeanalizować naszych trenerów po tych 100 meczach. Wiem, że Harry ma wielu przeciwników, ale ze statystycznego punktu widzenia - mam nadzieję, że Harry nie tylko będzie ujęty w tym zestawieniu – ale będzie zajmował miejsce w ścisłej czołówce. Czego sobie i wszystkim kibicom Spurs życzę (po prostu chciałbym dożyć sytuacji, kiedy naszego manager poprowadzi Spurs w 100 ligowych meczach...)



własne
30 komentarzy
SKOMENTUJ

Komentować mogą wyłącznie zalogowani userzy

KOMENTARZE
Michał(el Skuterro) ; Użytkownik
Sobota[2010.02.20; 14:05]
do Barometr . Zanim wróciłem do Polski przez ponad 3 lata pracowałem dla THFC.Wiele razy byłem na treningach i widziałem sposób rozmawiania trenera z piłkarzami i stosunek między piłkarzami.Widziałem też jak wyglądała drużyna zanim Harry do nas trafił.I właśnie to mnie przekonało.Myślę,że Bentley ma dobre stosunki z trenerem.Każdy komu zależy na drużynie, a nie tylko na swoim ja dogada się z Harrym.Nie rozmawiam z piłkarzami,ale wiem jak oni rozmawiają z trenerem,a trener z nimi.Pozdrawiam. PS. A ty uważasz, że kłamią? Ze 2+2 może być mniej niż 4?(lub więcej jak tam wolisz)
Barometr ; Redaktor
Czwartek[2010.02.18; 00:07]
Tak Michale el... - na pewno też wielkim autorytem darzą go też Bentley, Pawluczenko, Jenas, Hutton, Naughton, dos Santos, etc. Chyba Ci jednak nie uwierzę. Zastanawia mnie też skąd taka wiedza? Rozmawiasz na codzień z zawodnikami Tottenhamu? Jesteś na odprawach przedmeczowych? Pogratulować. PS "Cyfry nie kłamią" Uczono Cię tego na jakiejś politechnice???
JD18 ; Użytkownik
Wtorek[2010.02.16; 21:22]
Skaju sugerujesz ,że ja japa mi się nie zamyka???
JD18 ; Użytkownik
Wtorek[2010.02.16; 21:14]
Haha...skąd ty takie dowcipy bierzesz.
rendino ;
Wtorek[2010.02.16; 20:30]
Tata ja już wiem jaki on język ma bo wkurza mnie na okrągło i na co dzień:D
Michał(el Skuterro) ; Użytkownik
Wtorek[2010.02.16; 19:17]
Mnie uczono, że cyfry nie kłamią i są bez emocji-to tylko suche fakty.Wiem,że są ludzie którzy bez względu co im się powie i tak wiedzą najlepiej, więc nie chcę dyskutować o tym czy powinien zostać czy nie. Każdy i tak ma swoje zdanie. Natomiast nieprawdą jest, że jest zbyt stary by mieć wspólny język z piłkarzami. Wierzcie mi, że ten człowiek potrafi stworzyć drużynę. Jest dla piłkarzy autorytetem i ma wśród nich uznanie. O ile mnie pamięć nie myli to jednym z głównych powodów powrotu do nas Defoe była jego chęć pracy z Reknappem.To o czymś świadczy.Widziałem jego pracę z piłkarzami i nikt mi nie wmówi, że facet nie ma charakteru,czy podejścia do piłkarzy
rendino ;
Wtorek[2010.02.16; 18:35]
Barometr myśle że JD18 się pomyliło i napewno miał na myśli 4-5-1 a nie 4-51 ,chociaż naprawde ciekawa taktyka :D
Barometr ; Redaktor
Wtorek[2010.02.16; 17:20]
a taktyka 4-51 to rozumiem jakaś nowatorska myśl szkoleniowa oparta na zmasowanym ataku. Co o tym sądzisz rendino? Wolisz 4-5-1 czy jednak 4-51?
rendino ;
Wtorek[2010.02.16; 16:05]
Może bardziej niż ty JD18.Co to HR powinnien odejsć dzis w futbolu potrzeba młodych trenerów ,którzy nawiążą wspólny język z piłkarzami.Mysle że najlepszy by był L.Blanc.Dzięki że mnie popierasz z tą taktyką 4-5-1 JD18.
TataPsychopata ; Użytkownik
Wtorek[2010.02.16; 15:42]
Lagerback bez mistrza taktyki Soederberga sobie nie poradzil.JD18 sprobuj znalezc 'wspolny jezyk' z rendino;)
JD18 ; Użytkownik
Wtorek[2010.02.16; 15:23]
Nie rendino już nie on by mógł sobie zostać w domu.Chociaż niektóre pomysły ma bardzo trafne jak choćby z tą taktyką 4-51 ,ale on jest mało doswiadczony tak przypuszczam .
radeon ; Użytkownik
Wtorek[2010.02.16; 14:08]
tata znow rzadzi ;)
TataPsychopata ; Użytkownik
Wtorek[2010.02.16; 12:28]
Jak Lagerback i Soederberg,ci ze Szwecji:)
Paweł ;
Wtorek[2010.02.16; 10:50]
JD18, weź rendino na jako swojego asystenta, świetnie się rozumiecie, prawie jakbyście byli jednym umysłem
mosaj ; Użytkownik
Wtorek[2010.02.16; 10:32]
Hmmm Barometr ... w takim przypadku poprę Twoją kandydaturę ;)
Barometr ; Redaktor
Wtorek[2010.02.16; 03:19]
varba - masz rację, zastanowię się po sezonie. Jak mnie Levy ładnie poprosi - to kto wie :) mosaj - zacząłbym od zatrudnienia kilku młodych, długonogich sekretarek - to byłoby ewidentne odmłodzenie :)
RAFO THFC ; Użytkownik
Wtorek[2010.02.16; 00:35]
mówię tyklo, że ma dobre wyniki w statystykach - nie mówie że to najlepszy trener dla Spurs
mosaj ; Użytkownik
Wtorek[2010.02.16; 00:09]
JD18 - jeśli zacząłbyś swoją pracę od odmłodzenia drużyny (swego czasu w jednym z tematów zasugerowałeś że mamy stary team), to ja jednak wolę Harry'ego ;)
varba ; Użytkownik
Poniedziałek[2010.02.15; 23:56]
Cieszę się Barometr że masz taką dobrą pracę, ale czytając twoje komentarze to się marnujesz. Zawsze wiesz lepiej niż trener. Powinieneś spróbować może wtedy łatwiej byłoby ci docenić pracę innych!
Skaju ; Redaktor
Poniedziałek[2010.02.15; 23:48]
JD18 własnie widać jaki mało gadatliwy człek z Ciebie
Barometr ; Redaktor
Poniedziałek[2010.02.15; 22:33]
Yido - ja nie wysyłam CV, bo mam lepszą pracę :)
JD18 ; Użytkownik
Poniedziałek[2010.02.15; 22:24]
jasiowaty jabym działał głową i mniejbym gadał niż on w mediach.
jasiowaty ; Użytkownik
Poniedziałek[2010.02.15; 22:23]
Każdy jeden umie gadać, ale robić to nie ma komu, czy jakoś tak :]
JD18 ; Użytkownik
Poniedziałek[2010.02.15; 22:11]
RAFO THFC ty chyba nie wiesz co piszesz.
RAFO THFC ; Użytkownik
Poniedziałek[2010.02.15; 22:00]
HR - jest dobry - statystyki to pokazują
Yido ; Użytkownik
Poniedziałek[2010.02.15; 21:58]
Tak, a jak władze M'brough takiemu gościowi odpisały, że jest za dobry na ich klub i niech się zgłosi do czelski, albo do mułów. Ale wracając do tego, co tu się dzieje. Czytając stosy negatywnych komentarzy dotyczących Harry'ego dochodzę do wniosku, że każdy jeden piszący na tej stronie nadawałby się na trenera Kogutów, że każdy to wyśmienity taktyk, że to że tamto, to czemu nie wyślecie CV i nie zostaniecie przyjęci, jako menago, skoro HR jest taki kiepski. Może i jest flegmatycznym, buraczanym człowiekiem, ale w to, że to jest przypadek te 25 zwycięstw, w to nie uwierzę. Nie wydaje mi się, żeby za wpadkami takimi jak z Wolves, Stoke, Hull stała jedna postać w osobie Redknapp'a. Ma swój styl prowadzenia zespołu, a czy jest on zły czy dobry widać po wynikach, może ostatnio nie są one zachwycające, ale mimo wszystko ten sezon jak narazie jest jak najbardziej udany. Jeszcze zwycięstwo z analsami i ja jestem szczęśliwy. oczywiście marzy mi się liga mistrzów, mistrzostwo, ale spoglądając realistycznie, wcale nie jest źle. Mówię oczywiście o ogólnym zestawieniu. Do końca jeszcze zostało 12 kolejek!!! To mało, sezon się skończył, połóżmy się, zwalniajmy trenera, płaczmy i szlochajmy nad pożal się boże drużyną kogutów. A ja wierzę w FA CUP i w to, że uda nam się powalczyć, chociaż powalczyć w lidze o LM, do ostatniego gwizdka będę wierzył... Tak ku pokrzepieniu serc! COYS
halabala ; Administrator
Poniedziałek[2010.02.15; 21:22]
JD - weź wyślij CV - z takim doświadczeniem może Harry weźmie Cię na asystenta :)
JD18 ; Użytkownik
Poniedziałek[2010.02.15; 20:56]
Od niego to ja jużbym był lepszym trenere ,bo wprowadziłbym jakąs taktykę .Nie przez przypadek wygrywa się ligę w fifa manager Tottenhamem i Valencią;)
Barometr ; Redaktor
Poniedziałek[2010.02.15; 20:42]
jeden ze znakomitych przykładów na to, że statystyka prawdy Ci nie powie :)
olivier ; Użytkownik
Poniedziałek[2010.02.15; 20:40]
Co z tego, że statystycznie Redknapp mieści się w tej czołówce trenerów skoro jego taktyka opiera się.... co ja mówie jaka taktyka, nie ma żadnej taktyki, Redknapp tylko wystawia skład i siedzi w fotelu i sobie myśli, zobaczymy jak chłopy zagrają, będą mieć dobry dzień to wygramy, zły to porażka i później pitoli w mediach, że taki jest futbol, że byliśmy lepsi, etc.
Aktualności
Publicystyka
Kot z Anfield Road w Tottenhamie?
Środa [2012.02.08; 18:41]
30 komentarzy
Na boiskach angielskiej Premier League zawrzało. Oto na murawie stadionu Anfield Road w meczu Liverpoolu z Tottenhamem Hotspur pojawiła się nowa gwiazda. A jest nią… przecudn...
Redknapp niewinny!
Środa [2012.02.08; 22:12]
21 komentarzy
Możemy odetchnąć z ulgą - Harry Redknapp został uniewinniony. Nasz menedżer był zamieszany w aferę podatkową. Ostatecznie sąd oczyścił go ze wszystkich zarzutów. Uznano, że Redknap...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
38 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
A jednak można odchodzić z klasą!
Środa [2012.02.08; 15:08]
13 komentarzy
Nie, to nie kolejna wzmianka o Romanie, w zasadzie o jego całkowitym przeciwieństwie, czyli o tym jak Vedran Corluka zmienił klub. 2 dni temu obchodzący swoje 26 urodziny Vedran, ...
Liverpool - Tottenham w RadioGol.pl!
Poniedziałek [2012.02.06; 19:31]
brak komentarzy
Serwis Spursmania.org oraz RadioGol.pl zapraszają serdecznie na relację radiową ze spotkania rozgrywanego w ramach 24. kolejki angielskiej Premier League , w którym to Liverpool FC...
SPURS vs LIVERPOOL
Środa [2012.02.08; 17:12]
47 komentarzy
W poniedziałek na Anfield Road – Spurs zmierzą się z Liverpoolem (transmisja godz. 21.00, Canal +). Będzie to bardzo ważny mecz dla obu drużyn. Koguty będą się starały powięk...
Gareth piłkarzem stycznia!
Środa [2012.02.08; 17:13]
4 komentarze
Już po raz drugi w swej karierze Gareth Bale dostaje prestiżowe wyróżnienie "Barclays player of the month". To zwieńczenie bardzo udanego stycznia w wykonaniu młodego Walijczyka, G...
Tottenham wycofuje się z NextGen Series
Piątek [2012.02.03; 11:54]
7 komentarzy
Tottenham Hotspur postanowił wycofać się z rozgrywek NextGen Series. Ma to związek ze złamaniem przez londyńską drużynę przepisów obowiązujących w tych rozgrywkach. W tygodniu mło...
Syn Iversena zagra w Tottenhamie
Piątek [2012.02.03; 10:14]
5 komentarzy
Na pocieszenie po dość niezwykłym okienku transferowym w wykonaniu Kogutów możemy podać informację, że Tottenham pozyskał syna naszego byłego napastnika, Steffena Iversena. Nasi s...
Steve Kean: "Może sztab medyczny Tottenhamu mu pomoże"
Czwartek [2012.02.02; 18:49]
24 komentarzy
Steve Kean, menedżer Blackburn Rovers, ma nadzieję, że sztab medyczny Tottenhamu doprowadzi do pełnej sprawności Ryana Nelsena, byłego zawodnika klubu z Ewood Park. Nowozelandczyk ...
Nelsen nowym Kogutem
Niedziela [2012.02.05; 09:55]
38 komentarzy
To o czym trąbiły wszystkie portale, trenerzy Tottenhamu oraz agent piłkarza stało się faktem. Ryan Nelsen został nowym nabytkiem Kogutów. 34-letni środkowy obrońca podpisał półroc...
Piłkarz z Antypodów jednak wzmacnia Tottenham
Środa [2012.02.01; 22:11]
9 komentarzy
Potwierdziły się doniesienia sugerujące, że Tottenham zakontraktował piłkarza z Antypodów. Na szczeście nie jest to jeszcze Ryan Nelsen, a osiemnastoletni Giancarlo Gallifuoco. Gi...
Roman Tribute
Środa [2012.02.08; 16:44]
38 komentarzy
Informacja o tym, że Roman Pawluczenko (nie mylić z jakimś nieznanym gościem o nazwisku Pawliuczenko) odszedł z Tottenhamu dotarła do mnie, gdy radośnie zjeżdżałem sobie na nartach...
Inna twarz futbolu – Harry Redknapp filozoficznie
Poniedziałek [2012.01.02; 15:02]
20 komentarzy
„Między nami, managerami” – tak nazywa się projekt, realizowany przez program 4 Brytyjskiego radia, polegający na rozmowach z jednej strony z liderami biznesu, z ...
4-2-3-1, czyli Harry szuka nowych rozwiązań
Środa [2011.12.28; 15:56]
19 komentarzy
We wczorajszym spotkaniu z Norwich, Harry Redknapp ustawił drużynę Tottenhamu w inny sposób niż nas dotąd przyzwyczaił. Menedżer Kogutów prawdopodobnie wyciągnął odpowiednie wniosk...
Na zakupy do Blackburn, biegiem!
Środa [2011.12.28; 13:06]
17 komentarzy
Trudno zrozumieć dyspozycję Blackburn Rovers, ekipy złożonej przecież z przyzwoitych piłkarzy takich jak Pedersen, Dunn, Yakubu, Robinson, Salgado, Givet, Nelsen, N'Zonzi, Dann czy...
Luka nie jest bocznym pomocnikiem, Harry!
Piątek [2011.12.23; 13:37]
47 komentarzy
Po pierwsze, bądźmy szczerzy. Gdyby ktoś po pierwszych dwóch spotkaniach sezonu powiedział, że przed Bożym Narodzeniem będziemy na 3 miejscu i będziemy rozczarowani z powodu remisu...
Reflektory na Modricia
Piątek [2011.12.23; 11:17]
82 komentarzy
Jutro wielkie derby Londynu. Na White Hart Lane przyjeżdża Chelsea. Ta sama, która przez kilka miesięcy dobierała się do naszego rozgrywającego Luki Modricia. Skutecznie, ponieważ ...
Give Roman some love!
Poniedziałek [2011.12.19; 16:44]
42 komentarzy
Ze zdumieniem po wygranej z Sunderlandem i zwycięskim golu Romana Pawluczenki w tym spotkaniu przeczytałem wiadro pomyj (celowo przesadzam) wylane na głowę Rosjanina. Zastanawiam...
Bohater najgorszy z najgorszych
Niedziela [2011.12.18; 23:20]
28 komentarzy
Musicie mi wybaczyć, że mimo zwycięskiego spotkania ponarzekam. Ale ponarzekam tylko i wyłącznie na jedną osobę, którą jest rosyjski snajper Roman Pavlyuchenko. Popularny "Pav" zas...
Kaki, Torresy i Tevezy, czyli czego to ludzie nie wymyślą
Środa [2011.12.14; 20:28]
18 komentarzy
Daniel Levy bywa jak Święty Mikołaj - czasem w okienku transferowym sprawi nam niesamowity prezent, a czasami przyniesie rózgę. Niektóre prezenty po rozpakowaniu nie robiły wrażeni...
Passy Kogutów
Środa [2011.12.14; 20:59]
brak komentarzy
Zwycięstwo nad Boltonem w ostatniej ligowej kolejce było naszym 6-stym z rzędu zwycięstwem w Premier League. Kolejne 3 punkty przeciwko Stoke w niedzielę – spowodują, że Sp...
Big Tom - czy odnajdzie się w nowym Tottenhamie?
Środa [2011.12.07; 19:04]
25 komentarzy
Koguty prezentują się nadzwyczaj dobrze w obecnym sezonie. Wreszcie ekipa Harry'ego Redknappa odnalazła własny styl, rozpoznawalny w całej Premier League, a do tego bardzo skuteczn...
Run Gareth, run!
Czwartek [2011.12.01; 23:04]
27 komentarzy
Niech nikogo nie zmyli tytuł - nie będzie o samym Bale'u. Ostatnio poruszyliśmy temat Ledley'a Kinga, dziś postanowiliśmy na łamach naszej strony pochylić się nad fenomenalnymi skr...
Użytkownicy Online: arek3101,
Gości Online:
Zarejestrowanych użytkowników: 1476
Najnowszy użytkownik: raul7
STRONA GŁÓWNA | KONTAKT | WSPÓŁPRACA | REDAKCJA | REKLAMA
Projekt i wykonanie: RAHU